י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הבטחה ליבתית"

ההקלטות מסיעת 'ימינה' חושפות את התסכול - בנט נעדר

בהקלטות מסיעת ישיבת 'ימינה' שנערכה היום ללא ראש הממשלה בנט, נשמעים החברים מביעים תסכול על מצב המפלגה וכן על הקושי בלהציג את ההישגים בפני הציבור

ההקלטות מסיעת 'ימינה' חושפות את התסכול - בנט נעדר
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקלטות שנחשפות הערב (שני) מתוך ישיבת סיעת 'ימינה' שנערכה היום, ללא השתתפותו של יו"ר המפלגה, ראש הממשלה נפתלי בנט, חושפות טפח מהתסכול הכבד בו נמצאים חברי המפלגה, ואולי גם מסבירים את ההתפרצות הדרמטית של בנט בשבוע שעבר במליאה, כשניסה להגן על חבריו למפלגה, שנמצאים כבר "על הקצה" ואולי מי מהם בקרוב יחצה את הקווים ויסכן את הקואליציה.

מתוך שידורי 'חדשות 13'.

בהקלטות מתוך ישיבת הסיעה שנחשפות הערב ב'חדשות 13', נשמעים חברי 'ימינה' פורקים את התסכול הרב בו הם נתונים. החברים זועמים על כך שגם שהם כבר מביאים הישג לימין, הם נדרשים להצניע אותו, במקרה האחרון היה זה האפשרות שחוק החשמל תאפשר חיבור בתים לתשתית גם בהתנחלויות.

"זאת הבטחה ליבתית", נשמע ח"כ יום טוב כלפון מתייחס להבטחה של המפלגה בנוגע ליישוב אביתר, תוך שהוא משתמש בלגלוג בתירוץ בו השתמש בנט בעבר כשהסביר מדוע הפר הבטחות בחירות.

בנוגע להבאת מצביעים חדשים למפלגה נשמעת השרה שקד אומרת: "זה מאוד מאוד חשוב לעשות חוגי בית, בציונות הדתית ודאי זה חשוב. בקהלים אחרים זה גם מאוד חשוב. החודש יהיה ארבעה שבועות, כל יום ביישוב אחר בגוש עציון".

יו"ר הסיעה, ח"כ ניר אורבך נשמע אומר: "יש לנו כרגע רשימה לא מעודכנת. אתה לא יודע מי נשאר, אתה לא יודע מי עזב". עוד אומר אורבך בישיבת הסיעה כי הוא אינו מתראיין בכלי התקשורת. "יש כל כך הרבה מוקשים שכל מה שנותר זה לצאת בלי פגע".

אורבך מתייחס לנושאים שהובילה ימינה כמו ההסגר בחוק החשמל שכולל יישובים ביו"ש: "אף אחד לא חושב שזה טוב ליהודים, למה? כי יש קמפיין מתוזמן וממומן היטב על הראש שלנו".

מפלגת ימינה איילת שקד ניר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד