י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוהי תגובתו

השר הצביע במקום ליברמן שנעדר; ההצבעה נפסלה

הקלטה מוועדת השרים לחקיקה חושפת כי השר במשרד האוצר עמאר ניסה להצביע במקום ליברמן - וההצבעה נפסלה. מזכירת הוועדה הבהירה כי עמאר לא יכול להצביע בשם שר האוצר

השר הצביע במקום ליברמן שנעדר; ההצבעה נפסלה
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר במשרד האוצר, חמד עמאר מ'ישראל ביתנו', סגנו של אביגדור ליברמן ונציגו, ניסה להצביע במקום שר האוצר בוועדת השרים לענייני חקיקה, אך הצבעתו נפסלה. כך מפרסם הערב (שני) מיכאל שמש ב'כאן 11'.

חבר הכנסת לשעבר עמאר, מייצג את שר האוצר בוועדת השרים לענייני חקיקה, על אף שאינו חבר בה, ובשל כך נאסר עליו להצביע. בהקלטה שמתפרסמת ב'כאן 11' נשמעת מזכירת הוועדה מבהירה לשרים כי עמאר לא יכול להצביע בשביל ליברמן.

השר עמאר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90.

מלשכת השר חמד עמאר נמסר: "מאז הקמת הממשלה השר במשרד האוצר, חמד עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה ובוועדת שרים לחקיקה. השר עמאר משתתף בדיונים כמשקיף ומביע בהם את עמדת משרד האוצר".

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון פורסם כי שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ושר האוצר אביגדור ליברמן לא משתתפים בישיבות קבינט הקורונה, אף ששניהם חייבים על פי חוק להיות חברים בקבינט זה. עוד צוין כי החלטות קבינט הקורונה הן דרמטיות גם מבחינה כלכלית ותקציבית.

מטעם שר האוצר ליברמן נמסר אז בתגובה כי הוא "מינה את השר במשרד האוצר, חמד עמאר, לנציג בקבינט הקורונה בזמן בניית התקציב וחוק ההסדרים ואישורם בממשלה. כמו כן גם הדרג המקצועי של משרד האוצר נוכחים בישיבות הקבינט ולוקחים חלק פעיל בהחלטות. שר האוצר נשאר מעודכן לאורך כל הדרך ושותף בהחלטות שרלוונטיות למשק ולכלכלת ישראל".

אביגדור ליברמן ועדת שרים לחקיקה חמד עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד