י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הצבע הוחלף תוך שעות

חנה בכחול לבן וקיבל דו"ח של 1000₪

אח שחזר ממשמרת בביה"ח שיבא החנה את רכבו בכחול לבן, יום למחרת הופתע לגלות כי מקום החניה נצבע ויועד לחניית נכים כשבשמשה של הרכב מוצמד דו"ח שמן של 1000₪. לפי טענת השכנים שנכחו במקום הסבירו לשוטר את העניין, אך לדבריהם "זה לא עניין אותו"

חניית כחול לבן. ארכיון 'בחדרי'
חניית כחול לבן. ארכיון 'בחדרי'

יפתח ננר, אח שעובד בבית החולים שיבא בתל השומר, לא חשב לרגע שכשחנה באופן חוקי בחניית כחול לבן, שהתענוג יעלה לו בדו"ח בסך 1000 ש"ח.

ננר סיפר ל-'ynet' "חזרתי אחרי משמרת עמוסה, חיפשתי חניה באיזור כרם התימנים בתל אביב - לא משימה כל כך פשוטה. אחרי חצי שעה מצאתי חניה בכחול לבן, שמתי את האוטו, הלכתי לישון ומסתבר שלמחרת העירייה צבעה את החניה לחניית נכים, שמה שלט ובהצלחה לכולם", הוא סיפר והוסיף: "העיירה שמה פתק 'אנחנו עושים את זה, תזיז את האוטו', אבל זה לא הפריע לשוטר לשים על הפתק של העירייה דו"ח של 1,000 שקל".

לטענתו של ננר, החניה נצבעה מחדש ב-23 לחודש והוא הגיע יום למחרת בשעה 14:00, כאשר הדו"ח ניתן באותו יום בשעה 12:00.

 "אכן עברה יממה, אבלה האם מצופה מהאזרח התמים ושומר החוק ללכת לבדוק כל יום שמא העירייה לא שינתה את הייעוד של החניה?" תהה ננר, שלא היה מוכן להרים ידיים ופנה לבית משפט ע"מ לבטל את הדו"ח השערורייתי.

משטרת ישראל מסרה בתגובה כי "בקשתו של הנהג תיבחן בשנית וזאת בהתאם להצגת המסמכים הנדרשים. נדגיש כי סימוני הדרך אינם באחריות משטרת ישראל."

מסתבר שבמשטרה התייחסו לטענותיו של ננר ברצינות, וזאת כי לאחר מס' ימים קיבל ננר הודעה שהדו"ח בוטל,  לאחר ש - 'ynet' פנו למשטרה וביקשו הבהרות בעניין. לדבריו, "הדרך לא הייתה פשוטה, הבאתי לבקשת משטרת ישראל אישור מהעירייה על שינוי ייעוד החניה במועד הנקוב, לבקשתם, אבל המשטרה לא אמרה 'בסדר', אלא באה בדרישות חצי לא הגיוניות וטענה שהתאריך לא מספיק, אלא שצריך אישור מהעירייה גם על שעת השינוי - וזה משהו שהעירייה לא יודעת לתת".

רכב ביטול דוח דוח חנייה משטרת ישראל עיריית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד