י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר שכשלו בפלורידה

המיסיונרים מנסים לפתות את ניו יורק בסעודות שבת

ארגון נוצרי מסיונרי שפרסם על אירוע מיוחד בפלורידה במטרה לקדם אמונה בדת הנוצרית בתוככי הקהילות היהודיות, הודיע כי האירוע בוטל | כעת מנסה ארגון נוסף, לקיים אירוע המוני בניו יורק בקיץ הקרוב

המיסיונרים מנסים לפתות את ניו יורק בסעודות שבת
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שמארגני כינוס מיסיונרי בפלורידה, ביטלו את האירוע שעורר סערה בקרב קהילות יהודיות בארה"ב, כעת ארגון נוסף מנסה את ניו יורק. כזכור ארגון אוונגליסטי מסיונרי הבטיח סבסוד לכל משפחה מסיונרית שתגיע להתנדב למען 'אותו האיש', כשהמחירים נעים בין 1200 ל-1800 דולר, כולל עמלות, עלויות ניהול, לינה במלון, אוכל וחולצות של הארגון וחומר אוונגליסטי. עכשיו ארגון נוסף מנסה את ניו יורק.

פרסומים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מניו יורק מעלים, כי ארגון נוסף מנסה להביא מיסיונרים לתוככי השכונות החרדיות בניו יורק.

בפרסומים נאמר כי בתאריכים 30/5 עד ה-6/6 השנה, מיסיונרים מוזמנים להגיע לניו יורק כדי להפיץ את הבשורה של 'אותו האיש', במחירים מסובסדים של 1,275 דולר. בפרסום יש טופס הרשמה לכל מיסיונר אוונגליסטי.

באתר האינטרנט שלהם נכתב, "בכל קיץ, מאמינים מכל רחבי ארצות הברית מתאספים בניו יורק כדי לבשר את הבשורה של המשיח לעם היהודי האהוב שלנו. בנוסף להכשרה הרגילה שלנו, אנו מציגים גם יום תרבות יהודי מיוחד, חגיגת ארוחת שבת, אם אתם אוהבים לחלוק את אמונתך ויש לך לב לישראל ולעם היהודי, זה עשוי להיות ההזדמנות המשמעותית ביותר שתהיה לך אי פעם לממש את מטרת האוונגליסטית הגדולה של אלוקים בחייך".

לאחר שארגון 'בינינו' העוקב אחר פעילות מיסיונרית בארץ ובעולם, פרסם הודעת אזהרה בקרב קהילות יהודיות בארה"ב, והפרסום ב'בחדרי חרדים' שהביא לפרסומים במקומות נוספים בארץ ובעולם, הודיעו אנשי הארגון כי הכינוס שהיה אמור להיות בקיץ בוטל, הוא אמור לקרות רק ב-2023. עכשיו פועל הארגון לעורר את הקהילות היהודיות בניו יורק, שישימו לב מי מסתובב בשכונות היהודיות.

שאנון נוסן מארגון 'בינינו', אומרת ל'בחדרי חרדים' כי "המיסיונרים לא מסתירים את מעשיהם, אנשים לא מודעים למעשי המיסיונרים, וחייבים להתריע על כך בכל מקום, הם ניסו בפלורידה, עכשיו הם מנסים בניו יורק, הם לא מרפים".

מיסיון חומר מיסיונרי מיסיונרים אותו האיש ארגון בינינו שאנון נוסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד