כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עצורי בני ברק שוחררו • נעצר הנער שפצע את מפקד המרחב

שמונת הצעירים שנעצרו בהפגנה בבני ברק - שוחררו בתנאים מגבילים ובצווי הרחקה • הנער שפצע את מפקד מרחב דן אלברט אוחיון - הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר

צילום: קובי שוץ
צילום: קובי שוץ

מזה שלושה ימים קבוצת נערים מתפרעת ברחובות בני ברק, וחוסמת צירים באמצעות הבערת פחי אשפה. אתמול (ג) נעצרו שמונה מהם, אך היום הם שוחררו בתנאים מגבילים ובהרחקה מהאיזור.

הבוקר גם הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה הצעיר שפצע את מפקד מרחב דן במשטרת ישראל, ניצב משנה אלברט אוחיון, במהלך הפגנה שהתקיימה ביום שני בלילה. אוחיון, שהגיע בגפו להשליט סדר, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי במהלך ההפגנה הבחין בצעיר שהחל לדחוף פח צפרדע לעבר הכביש. "רדפתי אחריו והצלחתי לעצור אותו, אולם הוא התפרע והצליח לברוח ממני, תוך כדי שהוא פצע אותי ביד". המפקד ניגש לקבל טיפול רפואי, והתברר כי למזלו מדובר בחבלה חיצונית בלבד.

כאמור, הנער כבן 18 - שזהותו הייתה ידועה, הסגיר את עצמו הבוקר למשטרה. ובמשטרה מתכוונים להשאירו במעצר לפחות למשך 24 שעות. בינתיים בוחנים במשטרה את האופן בו יטופל.

עוד בנושא:
התפרעויות בבני ברק: שמונה נעצרו • המשטרה: "ננקוט ביד קשה"
מפקד מרחב דן: "לא אתן למופרעים להמשיך בהפגנות"
תופעה: הפגנות ליליות בבני ברק נגד גזירת הגיוס
פחים בוערים בבני ברק בהפגנה נגד הגיוס

אמש (שלישי) בשעות הצהרים הזהיר אוחיון בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי באם ההפגנות ימשיכו, המשטרה תנקוט ביד קשה נגד המפגינים, ואף תבצע מעצרים - הבטחה שאף מומשה.

חשוב לציין כי ההפגנות אינן מאורגנות רשמית על ידי גורם כזה או אחר, אלא נערכות באופן ספונטני.
מפקד מרחב עצורים משטרה מפגין פח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד