ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרנסה ברווח

היום זה קורה: השטר ההיסטורי שיגזור לכם עשירות

שטר היסטורי וחסר תקדים שיוענק מחר על ידי רשכבה״ג מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי וחברי בית הדין המיוחד יגזור פרנסה בשפע ועשירות לאלה שיירתמו למען המשפחות שאין להם מאומה. בתיעוד מיוחד המתפרסם כאן נראה מרן שר התורה כשהוא מתבונן וחותם על השטרות הנדירים • צפו

היום זה קורה: השטר ההיסטורי שיגזור לכם עשירות
שטר הפרנסה צילום: באדיבות המצלם

בעוד פחות מעשרים וארבע שעות, בעוד פחות מיממה אחת בלבד, העתיד שלך, המצב הכלכלי שלך, חשבון הבנק שלך ובעצם מה לא - הולך להשתנות, ובענק. ולא, זהו לא דמיון, זה לא חלום וזה גם לא שאיפה, זה מציאות שהולכת להתגשם בעקבות שטר בית דין חתום כדת וכדין בידי חברי בית הדין המיוחד בראשות רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א שיתכנסו מחר, ביום השלישי לפרשת בשלח, ויגזרו בגזירה של מדה כנגד מדה עשירות ופרנסה ברווח.

הזדמנות אחרונה לעשירות בלחיצה כאן>>>


האמת, שאם נהיה כנים לרגע עם עצמנו נבין שדבר כזה עוד לא היה בהסיטוריה כולה. שלושה חברי בית הדין, גדולי הדור ממש, יתכנסו בראשות האב בית דין מרן שר התורה שליט״א, ושם, ביום המסוגל, בשעה ששערי פרנסה נפתחים לרווחה הם ייחתמו על שטר נדיר וחסר תקדים שיגזור לכם פרנסה, שיגזור לכם עשירות, שיוציא אתכם מן הדוחק הכלכלי ובעצם שיעניק לכם רוגע ושלווה לחיים.

בתיעוד נדיר המתפרסם כאן מהמעמד הנורא שנערך בשנה שעברה במעונו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א הוא נראה כשהוא חותם על השטרות הנדירים ואף קורא אותם שוב ושוב בעיון ממושך. השטרות הנדירים שלא היו כמותם מעולם מגיעים גם השנה לשולחנו של מרן שר התורה והם יהיו זמינים רק ליממה אחת בלבד.

בשטר הנדיר שיוענק לתורמי קופת העיר נכתב בכתב יד קודשו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א כי: ״התורמים שלושת אלפים שקלים למשך שלוש שנים לקופת העיר עבור פרנסה ברווח למשפחות עניות, יזכו מדה כנגד מדה לפרנסה בריוח ולעשירות כפי שהובטחנו בשולחן ערוך יו״ד סימן רמ״ז ס״ד״. עכשיו תנסו לרגע להתבונן בלשון השטר וגם אתם תהיו מופתעים. גם אתם לא תוכלו לסרב לגזירה ההיסטורית הזו שכמותה עוד טרם נראה.

בשטר עצמו, בכתב ידו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א גוזרים לכם פרנסה בריוח. ואם לא די בזה אזי מרן שר התורה מוסיף עוד מילה אחת שתכה גלים בעולם כולו: ״ולעשירות״. כן כן, שמעתם נכון, בגזירת הקודש, בגזירה של מדה כנגד מדה תזכו לעשירות. דבר כזה בוודאי שלא היה, בוודאי שטרם נראה.

אך נדמה כי התורמים יזכו למשהו נוסף שעוד לא היה, כאשר לשטר הנדיר יצורף גזירת בית דין שיתכנסו ביום השלישי לפרשת בשלח, יום בו נפתחים שערי הפרנסה וייגזרו עשירות לרבבות התורמים בדיוק כפי שגזר רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א במכתבו הנדיר שיצורף לשטר בית הדין לפרנסה ברווח.

בשטר נכתב כך: ״ביום המסוגל, ג׳ בשלח תשפ״ב, התפללנו והעתרנו בראשות רשכבה״ג רבנו מרן שר התורה שליט״א בעבור פלוני שזכה להתאמץ ולתרום לקופת העיר סך של פ״ד שקלים למשך שלושים ושישה חודשים, ובזכות זה תזכו מדה כנגד מדה לפרנסה ברווח ולעשירות, לישועה לברכה לעושר ולנחת מהילדים וסיעתא דשמיא בכל אשר יפנו״.

על השטר ההיסטורי וחסר התקדים יחתום אב הבית דין רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א ויחד עמו שלושה חברי בית הדין מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן, מרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין ומרן הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי.

כעת זהו רגע האמת. כי ממש מחר, בשיאו של היום המסוגל זה יקרה. שטרי בית הדין לפרנסה ברווח יעלו על שולחנו של רשכבה״ג מרן שר התורה, והם ייחתמו בזה אחר זה. אז אם גם אתם רוצים לזכות לפרנסה ברווח, אם גם אתם רוצים לזכות כבר בקרוב לעשירות. אז זה ההזדמנות שלכם להצטרף לדבר ההיסטורי הזה ולזכות בשטר שיגזור לכם את כל הטוב שבעולם. הקליקו כאן ועכשיו בטרם יהיה מאוחר.

הזדמנות אחרונה לעשירות בלחיצה כאן>>>

קופת העיר פרשת בשלח סגולה לפרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!