י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הזדמנות אחרונה

"מי שישתתף, לא יתאכזב": התרגשות שיא מההילולא הערב

היום בערב תתקיים ההילולא לסבא קדישא, הרב רחמים חי חויתה זצק"ל, הידועה כמסוגלת להושיע רבבות • בסרטון וידאו שפורסם נראה הגר"מ מאזוז יוצא מגדרו למען הנצחת זכרו • הזדמנות אחרונה להיות שותפים להגרלה על רכב חדש ולזכות בסגולות המופלאות

"מי שישתתף, לא יתאכזב": התרגשות שיא מההילולא הערב
הגר"מ מאזוז צילום: מתוך הסרטון

היום בערב זה קורה! הילולת הרב רחמים חי חויתה הכהן זצק"ל המהווה עבור רבים קרן אור המושיעה רבבות, תתקיים בהשתתפות צדיקים ומקובלים.

לחצו כאן ותזכו במגוון הברכות והסגולות>>>



"רבותיי, השבוע יש הילולא של מורנו ורבנו, הגאון רבי רחמים חי חיותה הכהן", כך התבטא ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א. "זכות גדולה לבוא לשם להילולא ולתת ולתרום. כל מי שתורם אף פעם לא התאכזב. רבי חיותה משלם!".

עוד הוסיף, "כל מי שעשה לו כבוד - הוא משלם לו. בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך. לבבך זה הלב. מאודך זה הכסף, הממון. ה' יברך אתכם ותזכו לראות את בניכם ובני בניכם לומדים תורה. שמחים בתורה, לא רק לומדים. לומדים מתוך שמחה, מתוך נחת".

רבים כבר הבטיחו השתתפותם באירוע הגדול ובזכות להיות שותפים לפעילות של אימפריית המוסדות המפוארת 'חכמת רחמים'.

כמו כן, רוכשי הכרטיסים, ישתתפו בהגרלה על רכב חדש מהניילונים ויהנו ממתנה לבחירתם, על כל כרטיס.

השנה גם זכינו לחידוש: רוכשי שני כרטיסים ומעלה לאירוע ההילולא, יוכלו למסור שני שמות להסרת קפידות ועין הרע על ידי הרב חננאל והרב ברכאל הכהן, בניו ןממשיכי דרכו של הרב בנימין הכהן, אשר היה מהבודדים בארץ שהכיר את סודות הסרת עין הרע, כשהוא מקיים את הטקס בבית דין על פי המקובל בספרים הקדושים.

לחצו כאן ותזכו במגוון הברכות והסגולות>>>

הגרמ מאזוז מסיר עין הרע רכב חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד