ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שמעו בכי מהשקיות

מזעזע: האם ​​משליכה את התינוק שנולד לאשפה. צפו

צעירה בת 18 תועדה משליכה את התינוק שזה עתה נולד לה לפח האשפה. הילד אותר בחיים על ידי מספר אנשים שעברו במקום. היא הואשמה בניסיון לרצח ותעמוד לדין. צפו בתיעוד הקשה

מזעזע: האם ​​משליכה את התינוק שנולד לאשפה. צפו
אמא ​​זורקת את התינוק שנולד לאשפה צילום: מתוך הסרטון

סרטון ממצלמת אבטחה מזעזע את ניו מקסיקו, בתיעוד נראית אישה צעירה זורקת את הילוד שלה לאשפה, הילד נמצא בחיים שעות לאחר מכן על ידי שלושה אנשים.

האישה בת 18, נראתה מגיעה לפח האשפה ברחוב נורת' ת'ורפ בהובס בסביבות השעה 14:00 ביום שישי האחרון, שולפת שקית אשפה שחורה מהמכונית וזורקת אותה למיכל האשפה.

שש שעות לאחר מכן, שלושה אנשים נראו סורקים את פח האשפה ומסירים את השקית, מביטים פנימה ומוצאים את התינוק. בתיעוד נראית אישה עוטפת את הרך הנולד ולוקחת את התינוק לרכב ואחד הגברים נראה מתקשר לרשויות, כך על פי דיווחים בניו מקסיקו.

הגבר שמצא את הילד סיפר למשטרה שהוא, אשתו וחבר נוסף צללו לפח כשחשבו ששמעו בכי מגיע מאחת השקיות, לפי התלונה שהוגשה נגד האם, הוא מצא את התינוק עם חבל הטבור עדיין מחובר, וזיהה את התינוק כבן. הוא התקשר מיד למשטרה.

"עם ההגעה השוטרים הגישו סיוע לילד שזה עתה נולד והתינוק הועבר לבית חולים מקומי, הילד הועבר לאחר מכן לבית החולים מיוחד של ילדים", נמסר בהודעת המשטרה. מצבו של התינוק יציב.

מהמשטרה נמסר כי הצליחו להשיג צילומי ממצלמות האבטחה, ובהמשך איתרו את רכבה של האם. המשטרה פנתה לביתה של אווילה, הוריה סיפרו שהיא ישנה ושהיא חולה בגלל כאבי בטן בשבוע האחרון, והם הורו לה לא ללכת לעבודה וללימודים.

היא סיפרה למשטרה שסבלה מכאבי בטן ואף ביקרה אצל רופא, היא אמרה שהיא חוותה כמה כאבי בטן, לדבריה היא ילדה במפתיע בביתה, ומבהלה היא עטפה את התינוק במגבת והכניסה אותו לשקית האשפה שאותה אטמה וזרקה.

היא הודתה שזרקה את היילוד לפח, אמרו השוטרים. השוטרים דיווחו שהיא התייחסה לתינוק כ"זה" לאורך החקירה. היא נשאלה מה היא חושבת שיקרה בסופו של דבר לתינוק על ידי הנחתו בתוך שקית ניילון והשלכתו לפח, היא שמרה על זכות השתיקה. אמה, אמרה למשטרה שלא הייתה לה כל ידיעה על הריונה של בתה. היא הצהירה שהיא רק שמה לב שהיא עלתה במשקל לאחרונה.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, בעלה לשעבר היכה אותה, מה שאילץ אותה להיפרד ממנה. היא הואשמה בניסיון רצח ותעמוד לדין.

תינוק פח אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד