ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מוקש משמעותי לממשלה

מנסור עבאס: מפסיקים להצביע עם הקואליציה

בעקבות הזעם בציבור הערבי בנגב על נטיעות קק"ל, יו"ר רע"מ אומר כי אינו יכול לשתוק ולדבריו עד שהעניין לא יוסדר, מפלגתו מפסיקה להצביע עם הקואליציה | הממשלה תתגבר על המכשול?

מנסור עבאס: מפסיקים להצביע עם הקואליציה
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סערת הנטיעות ממשיכה לעורר סערה בציבור הערבי בנגב, שרואה את הצעד הזה כהשתלטות על קרקעות. מאידך, הצד השני רואה בכך משימה ציונות שנועדה למנוע אובדן של אדמות מדינה. יו"ר רע"מ מנסור עבאס לא נותר אדיש לסערה בקרב תומכיו והוא מחליט הערב (שלישי) כי רע"מ תפסיק להצביע עם הקואליציה עד שהסאגה תגיע לסיומה.

"אני לא יכול להמשיך לחיות עם זה", אומר מנסור עבאס ל'חדשות 12'. יו"ר רע"מ דורש "שיפעילו את המתווה להסדרה. אם לא, אני לא יכול להמשיך".

עבאס מסביר כי "ספגתי כבר דברים לכאורה יותר קשים, אבל כשיורים ישירות לחזה שלי אני לא יכול להחזיק מעמד. הנגב זה רע"מ. אני דורש להפסיק את הנטיעות ולהיכנס לתהליך מואץ של הסדרה בשלושה ארבעה אזורים". מנסור עבאס מודיע כי "לא נצביע עם הקואליציה עד שזה ייפתר".

מחר אמנם צפויות להיערך הצבעות בכנסת, אך בגלל הקורונה הן אינן שנויות במחלוקת, אך המבחן והאתגר של הממשלה יגיע כבר בשבוע הבא, אז נצטרך לראות כיצד בממשלה יפתרו את הבעיה.

מנסור עבאס יערות קק"ל נטיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד