י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רצה להרגיש חזק יותר

בן 84 התחסן באופן לא חוקי 12 פעמים

פנסיונר, אזרח הודו, הזמין את עצמו באופן בלתי חוקי ל-12 חיסונים לקורונה תוך פחות משנה, עד שנתפס על ידי המשטרה

בן 84 התחסן באופן לא חוקי 12 פעמים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אזרח הודי העונה לשם ברהמדב מנדל, קיבל תריסר החיסונים תוך 11 חודשים בלבד, ואף קיבל שניים מהם בהפרש של חצי שעה אחד מהשני באותו היום, האיש בן ה-84 אמר שהוא רצה להרגיש חזק יותר במהלך המגיפה, וטען שהחיסונים המרובים שחררו אותו מכאבי המפרקים שלו מהם הוא סובל שמונה שנים.

הוא הצליח להירשם רק על ידי שימוש בתעודות זהות של אנשים שונים, ושיקר לגורמי הבריאות, וכעת הוא עומד בפני שורה של אישומים, כך מדווחים כלי תקשורת בהודו.

כזכור שתי מנות של חיסונים נדרשות למבוגרים ברוב המדינות כדי להיחשב "מחוסנים במלואם" כאשר זריקה שלישית הופכת נפוצה יותר על מנת לשפר את החסינות ההולכת ופוחתת עם הזמן וכדי להילחם בגרסאות חדשות. מדינות מסוימות, כמו אוסטריה, החלו גם להפיץ מנות רביעיות לקבוצות ספציפיות, כמו עובדי בריאות, בדומה לישראל. עם זאת, שתים עשרה מנות אינן ידועות ואינן מומלצות על ידי גופי בריאות.

מנדל, דוור לשעבר, הואשם בשורה של עבירות על ידי המשטרה בכפר אוראי, בביהר, הודו, שם הוא מתגורר, כך דווח ה'דיילי מייל'. גורמים רשמיים פתחו בחקירה כיצד הוא הצליח להערים על המערכת.

המשטרה מסרה כי מנדל הועמד לפי מספר סעיפים בחוק העונשין ההודי, עם זאת, הנאשם עשוי לקבל הקלה בשל גילו. בין החיסונים שלו, קיבל מנדל שני חיסונים תוך 30 דקות באותו יום, ב-13 באפריל בשנה שעברה.

מנדל התרברב בפני משפחתו, "לקחתי חיסונים ואני ממליץ לכולם לקחת אותם, זה די מועיל. הממשלה נקטה צעד מדהים, מכיוון שהיא עוזרת גם לכאבי גב, רמת החמצן שלי השתפרה ולא התקררתי מאז שקיבלתי את החיסונים". הוא טען שהוא קיבל תשעה מהחיסונים באמצעות תעודת זהות משלו, אך המשטרה חושדת כי הוא הגיע עם תעודות זהות מזויפות.

חיסון לקורונה קשיש הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד