י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"סודיות ואינטנסיביות"

דיווח: נתניהו קיים מגעים לעסקת טיעון עם הפרקליטות

בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין נתניהו לפרקליטות על עסקת טיעון, במסגרת המשפט המתנהל נגד נתניהו | המגעים נמשכו זמן רב והתקיימו תחת סודיות מוחלטת, כשמעטים היו שותפים לסוד, אך המגעים התפוצצו

דיווח: נתניהו קיים מגעים לעסקת טיעון עם הפרקליטות
אביחי מנדלבליט/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין נתניהו לפרקליטות על עסקת טיעון במסגרת המשפט נגד ראש הממשלה לשעבר. המגעים לעסקת טיעון שהתנהלו בין פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, התפוצצו על רקע דרישה של נתניהו, שהענישה לא תכלול עונש מאסר או קלון, כך מדווח לראשונה, בן כספית באתר 'וואלה'.

על פי הדיווח, לא ידוע מי יצג את נתניהו במסגרת המגעים, אך מצד הפרקליטות ניהל את המגעים היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, והם התרחשו על רקע סיום כהונתו המתקרב.

מטעם הפרקליטות נמסר בתגובה לאתר 'וואלה': "לא מגיבים כמדיניות לשאלות על שיחות עם סנגורים, בין שהיו כאלה ובין שלא. אין בכך לאשר או להכחיש דבר ממה שנטען". תגובת נתניהו תובא לכשתתקבל.

על רקע הדברים הללו, אתמול קבע בית המשפט העליון, כי המשטרה תוכל להמשיך ולבצע חיפוש במכשירים הניידים של יועצי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, החשודים בהטרדת עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר. המשטרה עצרה את החקירה בעקבות הערעור שהגישו שני היועצים, יונתן אוריך ועופר גולן.

בפתח הדברים עמדו שופטי ההרכב על כך שבכל שנה מגישות רשויות החקירה עשרות אלפי בקשות לחיפוש במחשבים ובטלפונים חכמים, והדגישו את ההשפעה העצומה של חיפושים מסוג זה על נחקרים וכן על צדדים שלישיים שכלל אינם קשורים לחקירה.

בשעה האחרונה דיווח בן כספית ב'רדיו 103': כי המגעים מטעמו של נתניהו מול הפרקליטות היו די אינטנסיביים אך הם התפוצצו. וכי לא תהיה עסקת טיעון, מאחר ומנדלבליט עוזב את תפקידו.

משפטו של בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט עסקת טיעון בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד