כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פשיטה בלוד

השוטרים פרצו לדירה וחשפו את מצבור הנשק הענק

במסגרת חיפוש ממוקד בדירה בלוד, בסיוע חבלני המשטרה, נחשף מצבור עצום של אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק, לרבות כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, M-16, עוזי ואקדח, לצד עשרות רימוני רסס, גז והלם ולמעלה מ-5000 כדורי נשק

השוטרים פרצו לדירה וחשפו את מצבור הנשק הענק
מבצע מעצרים צילום: דוברות המשטרה

במסגרת מבצע "מסלול בטוח" לטיפול לאומי בפשיעה בחברה הערבית, המשטרה חשפה היום (רביעי) בחיפוש ממוקד בדירה בעיר לוד, מצבור עצום של אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק, לרבות כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, M-16, עוזי ואקדח, לצד עשרות רימוני רסס, גז והלם ולמעלה מ-5000 כדורי נשק.

על פי הודעת המשטרה, במהלך החיפוש חשפו השוטרים מצבור עצום של כלי נשק, רימונים מסוגים שונים, לרבות קימוני רסס, גז והלם וכן תחמושת רבה, כשכל אלה הוחזקו באופן לא חוקי ושייכים עפ"י החשד לגורמים פליליים בעיר לוד.

חבלני המשטרה סרקו את הדירה ובחנו את פריטי האמל"ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לדיירי הבניין, וכלל המוצגים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.

"תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים משמעותיים בתחום האמל"ח, במטרה לשמור על שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם ליעדי מחוז מרכז והאסטרטגיה ההתקפית בה אנו נוקטים כנגד גורמים פליליים, המנסים לפגוע בביטחון התושבים ובשגרת חייהם", מסרה המשטרה.

 

לוד פשיטה משטרתית תפיסת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד