י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מגלגל את האשמה

עקיצה כואבת: נתניהו זורה לבנט מלח על הפצעים ומזכיר לו נשכחות

לאחר שהאשים אותו כי הוא "מחבל במאמצי הממשלה", מגיב היום נתניהו בסרטון חדש ועוקצני במיוחד כלפי בנט | בסרטון מנסה נתניהו לגלגל את האשמות על חוסר אחריות שלו כאשר פקפק באמינות בדיקות האנטיגן, ומנסה להעבירו לבנט, עת שהוא מזכיר לו כי הוא בעצמו פקפק במדיניות החיסונים שנתניהו הוביל דאז | בסוף הסרטון, לא מפספס נתניהו ומשגר עקיצה כואבת במיוחד עם אזכור לדברים שאמר בעבר בנט - והיה מעדיף, מאוד, לשכוח כיום 

עקיצה כואבת: נתניהו זורה לבנט מלח על הפצעים ומזכיר לו נשכחות
נתניהו ובנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קרב הסרטונים העוקצניים שמנהל יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כלפי מחליפו בתפקיד - ממשיך ביתר שאת. 

לאחר האשמות שהטיח לאחרונה נפתלי בנט בנתניהו כי הוא "מכרסם באמון הציבור" בעקבות פקפוקו ביעילות בדיקות האנטיגן, משגר היום (רביעי) נתניהו סרטון 'תגובה' - עוקצני במיוחד. 

בסרטון מנסה נתניהו לגלגל את האשמה חזרה לבנט, כאשר הוא מזכיר לו כי בעבר הלא רחוק פקפק במדיניות החיסונים, שאז שהוביל נתניהו, "מה יקרה מחרתיים כאשר תהיה עוד מוטציה, נביא עוד זריקה? אנחנו לא יכולים להסתמך רק על החיסונים", פקפק אז בנט במדיניות יריבו. 

בהמשך הסרטון האשים אותו נתניהו, "הטלת בהם (בחיסונים) ספק, פגעת באמון הציבור" והעביר את האשמה: "אתה פגעת בבריאות הציבור. אז תפסיק להתבכיין ולהאשים את כל העולם", אמר.

בסוף הסרטון, הוסיף נתניהו עקיצה כואבת והזכיר לבנט את האמירה שלו לפני הבחירות: "רגע. הוא לא אמר שהוא גומר את זה ב-4 שבועות? אמר...", עקץ נתניהו את יריבו. 

כאמור, לפני יומיים פרסם נתניהו סרטון ברשת בו עקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט על שינוי מדיניות הבדיקות מ-PCR ל-אנטיגן, כאשר פקפק באמינות תוצאותיהן של הבדיקות - וטען כי הן כמו "עץ או פלי", כלומר לא מבוססות, אלא מתקבלות באופן אקראי. 

להן בחר בנט בחר להגיב בתקיפות, וסיפר אמש במהלך מסיבת עיתונאים שערך, "ראיתי סרטון של מר נתניהו מכרסם באמון של הציבור באנטיגן. הוא אומר שאין לזה משמעות - זה לא רק חסר אחריות אלא אנטי פטריוטי. בזמן מערכה - הוא מחבל במאמצי הממשלה", כך תקף בנט. 

נפתלי בנט בנימין נתניהו בדיקת אנטיגן קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד