י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הלקוחות הסכימו לשלם

אחות נתפסה מרוקנת חיסונים נגד קורונה לאשפה, ומזייפת נתינת חיסון

משטרת איטליה עצרה אחות רפואית באשמת זיוף מתן חיסונים נגד נגיף הקורונה, לפחות 45 אנשים קיבלו אישור שהתחסנו, בזמן שהם לא התחסנו כלל. היא גם השליכה חיסונים לפח ואפילו הניחה תחבושות על ה"מטופלים" שלה כדי שאיש לא יחשוד

אחות נתפסה מרוקנת חיסונים נגד קורונה לאשפה, ומזייפת נתינת חיסון
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משטרת אנקונה שבחופה המזרחי של איטליה, עצרה אחות רפואית וארבעה שותפיה באשמת הענקת אישורי חיסון ללקוחות שהיו מוכנים לשלם עבורם במקום לקבל את הזריקות בפועל. לפחות 45 אנשים קיבלו את האישורים במסגרת ההונאה, והם נמצאים בחקירה, הם נדרשים להופיע מדי יום בתחנת המשטרה, ומנועים מלעזוב את עריהם, כך נאמר בהודעת המשטרה.

המשטרה צילמה את האחות בעבודתה במרכז החיסונים הענק של אנקונה, ככל הנראה מרוקנת את תכולת המחט לפח האשפה הרפואי, והעמידה פנים שהיא מזריקה את התכולה לתוך זרועו של החולה ואז שמה לו תחבושת כביכול לעצור את הדם.

החשודים מואשמים בשחיתות, זיוף, נתינת מידע שקרי ומעילה, אם כי המשטרה הוסיפה כי תוכנית החיסונים המזויפת בזבזה גם "משאב ציבורי בסיסי". איטליה פתחה ביתר שאת מאבק נגד לא מחוסנים, ודורשת הוכחה לחיסון או הוכחה להחלמה, כדי לגשת למגוון פעילויות פנאי, כמו גם תחבורה ציבורית.

איטליה, שבה התפרצה הקורונה לראשונה באירופה בפברואר 2020, חיסנה 86 אחוזים מאוכלוסייתה מעל גיל 12 והעניקה חיסון שלישי לכ-60 אחוז מהזכאים.

אחות סרבני חיסונים חיסון לקורונה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד