י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החסידים נרגשים

שבת שירה: הרבי מקאליב ישבות בבית מדרשו בבני ברק

כמסורת 'שבת שירה' מסבו האדמו"ר מקאליב זצ"ל שהיה עורך את שולחנו במעמד מיוחד ישבות ממשיך דרכו הרבי מקאליב בבית מדרשו בבני ברק. החסידים והאוהדים נרגשים לקראת בואו של הרבי מירושלים לבני ברק 

שבת שירה: הרבי מקאליב ישבות בבית מדרשו בבני ברק
האדמו"ר מקאליב צילום: באדיבות המצלם

התרגשות בקרב חסידי ואוהדי בית קאליב בבני ברק לרגל שבת שירה שבה ישבות האדמו"ר מקאליב, בעיר התורה והחסידות בני ברק. במהלך השבת יערוך הרבי את שולחנו במעמד שירת הים, בבית מדרשו בעי.

במשך רבות בשנים, האדמו"ר מקאליב זצ"ל, העמיד את חצר הקודש קאליב, בעיר בני ברק. חסידים ואוהדים רבים, היו מתקבצים מידי שבת בשבתו, לבית מדרשו של האדמו"ר ברחוב השומר בעיר. בשנותיו האחרונות, עלה הרבי לירושלים, והקים שם את חצר הקודש קאליב שפעלה עד לפטירתו בהנהגתו וממשיכה לפרוח בראשות נכדו הרבי

חסידי ואוהדי בית קאליב בבני ברק, הקימו בית מדרש בעיר בני ברק, שבו מתקיימות תפילות וסדרי לימוד תמידין כסדרן. השבת שבת שירה, החליט האדמו"ר מקאליב, לקיים את מנהג סבו הגדול ולקיים מעמד מיוחד של שבת שירה בעיר בני ברק.

בקרב אוהדי וחסידי בית קאליב, נרשמה התרגשות רבה לקראת בואו של האדמו"ר לשבות בשבת קודש. בבית המדרש של החסידות בעיר, החלו הגבאים בהכנות לקראת בואו של הקהל הגדול שעתיד להתאסף לעריכת השולחן הטהור ולמעמד שירת הים, שעתיד להתקיים בבית המדרש בליל שבת קודש בשעה 22:00.

מודעות נתלו בכל האזור של בית המדרש של החסידות בבני ברק, בהם התבשר הציבור, על השמחה הגדולה לארח את האדמו"ר מקאליב בשבת קודש שבת שירה. מעלתה של שבת שירה נודעה מכבר בכלל ישראל. בחצר הקודש קאליב, הקשורה בקשרים נפלאים לשירה החסידית, הפליגו מאוד במעלת השבת הזו, שהיא שבת שהשירה בה היא במעלה גבוהה מאוד. האדמו"ר זצ"ל, היה מפורסם בשירים רבים שחיבר, את המיוחדים שבהם היה משורר רק בשבת שירה, לעורר ולפרסם את הנס הגדול קריעת ים סוף ואמירת השירה הראשונה של בני ישראל.

 

 

הרבי מקאליב שבת שירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד