ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מתכננים נסיעה לתאילנד? כך תעשו את זה נכון

במאמר זה, נביא לכם את הטיפים האיכותיים והמקצועיים ביותר לניוד בתאילנד ונספר לכם איך תוכלו ליצור ולתכנן חופשה יוצאת מהכלל בעזרת אתר תאי טורס המצוין

מתכננים נסיעה לתאילנד? כך תעשו את זה נכון
תאילנד צילום: FREEPIK

אם אתם מתכוונים לנסוע לבנגקוק בפעם הראשונה, אולי כבר הקשבתם ושמעתם על מספיק טיפים, אזהרות ועצות, כדי שתוכלו לכתוב ספר בנושא. תאילנד, היא מארצות התיירות היפות ביותר בעולם ורבים נוהרים אליה משלל סיבות שעל חלקן, נביא במאמר תיירותי זה.

נחיתה בבנגקוק

הגעתם לתאילנד, מעולה. אתם אוספים את המזוודות ויוצאים לתפוס מונית לעיר בנגקוק - אל תלכו עם החברים ה"ידידותיים" עם החיוכים הגדולים שלהם כי הם יכולים לגבות מכם פי 3 או 4 ממחיר ה"מטר" הרשמי. לכו לקומת הקרקע בשדה התעופה והצטרפו לתור המוניות הרשמי הנע במהירות לכל חלקי העיר.

השתמשי בתחבורה ציבורית

זה אולי נשמע קצת מנוגד לאינטואיציה, אבל – במיוחד בשעות העומס - הדרך המהירה ביותר להתנייד בבנגקוק היא בתחבורה ציבורית. בין השעות 7:00 - 9:00 ובין 17:00 - 19:00, כבישי בנגקוק הופכים לביצה של מכוניות, אוטובוסים, טוק-טוקים ואופנועים.

במקום זאת, עשו שימוש ברכבת העילית BTS של בנגקוק, ברכבת התחתית, ולעתים, אפילו ברשתות הסירות שלה. השייט בסירות תיירות, חיוני בעיקר כאשר מנסים לחצות את העיר אל המקדשים והארמונות של העיר העתיקה ממרכזי התיירות של סוקומוויט וסילום.

תאילנד

נחתתם בשדה התעופה בתאילנד והרגשתם את עומס החום הראשון של האוויר בבנגקוק? מעולה. כנראה שאתם במקום הנכון והפורה ביותר בעולם הזה.

במאמר זה, נביא לכם את הטיפים האיכותיים והמקצועיים ביותר לניוד בתאילנד ונספר לכם איך תוכלו ליצור ולתכנן חופשה יוצאת מהכלל בעזרת אתר תאי טורס המצוין.

איך להפיק יותר מהכסף של תאילנד?

ירון מחברת תאי טורס שבתאילנד, משחרר עוד טיפ מעולה לנופשים בתאילנד: "לכו עם כיס מלא במטבעות ושטרות של 20 באט וכספים 'קטנים' יותר. אולי קצת לא יהיה לכם נוח, אבל זה יעזור לכם במידה ניכרת, כאשר תבואו לשלם עבור הובלה או אוכל במסעדות מקומיות.

נהגי מוניות וספקי מזון רבים, לא יוכלו לפרוט לכם שטר של 1,000 באט". לכן, זכרו ושמרו פרט חשוב זה לחופשה רגועה יותר, אומר ירון מתאי טורס.

זכרו שהמחירים בבנגקוק משתנים

עוד משהו שלוקח קצת להתרגל אליו, בעיקר למבקרים בפעם הראשונה בבנגקוק, הוא שיש הרבה מוצרים במחירים משתנים מאוד. יש לכך מספר סיבות, אך הנפוצה שבהן, היא שסוחרים מנסים לנצל את הבורות של התיירים לגבי העלות האמיתית של דברים בבירת תאילנד.

כלל טוב אומר, שככל ששיעור התיירים גבוה יותר, כך עלות הדברים למכירה גבוהה יותר. בשווקים כמו Chatuchak, Pratunam ו- Asiatique, לפריטים רבים אין תג מחיר והתמקחות על הנחה נפוצה - אולי אפילו צפויה מאוד. זו גם הפתעה למצוא מחירים שונים בדוכנים שונים באותו שוק.

התלבש כראוי לביקורים במקדש

רבים מאיתנו רוצים להשתזף מעט כשהשמש יוצאת, אבל חשוב לזכור שהבודהיזם הוא עדיין חלק מרכזי מאוד בחיים בתאילנד. לכן, בעת ביקור ברקות, יש לכסות את הכתפיים וכל דבר מעל הברך.

זוהי עצה טובה לתייר הישראלי, במיוחד בעת ביקור בארמון הגדול, מכיוון שהתייר הממוצע, עלול להיאלץ לשכור זוג פיג'מות רחבות וצעיף פרחוני בסגנון שנות ה- 70 אם הלבוש שלכם ייחשב כ'לא הולם'. לכן, היערכו היטב לקראת נסיעה ליעדי מקדש המקפידים על כללים אלה.

תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד