י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אלימות בבני ברק ובירושלים

הטרור החרדי: "נהרוג אותך ונשרוף את החנות ב-3 בלילה"

המאפיה החרדית בפעולה: שורת התנכלויות ואיומים נגד המסרבים לקבל את תכתיבי "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" | בעל חנות סלולר בירושלים קיבל איומים על חייו | דבק הוכנס למנעול של חנות סלולר בבני ברק | נייר משומש פוזר בפתח חנות

הטרור החרדי: "נהרוג אותך ונשרוף את החנות ב-3 בלילה"
ההרס בחנות הסלולר בירושלים צילום: איתמר כרמון חדשות כל העולם

בעלי חנויות הסלולר בירושלים ובבני ברק ממשיכים לספוג אש מ"בריוני הסלולר", הפועלים בהתאם לאינטרסים של "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", במטרה לאלץ את אותם בעלי חנויות להיכנע לדרישות הוועדה.

ל'בחדרי חרדים' הגיעו תיעודים והקלטות על התנכלויות, איומים וונדליזם כלפי בעלי החנויות, הן בירושלים והן בבני ברק.

דבק למנעול בבני ברק

באחד התיעודים נצפה אלמוני כשהוא מכניס אמש (רביעי) דבק למנעול של "דיו פרינט" - חנות אביזרים לטלפונים סלולריים ברחוב רבי עקיבא 18 בבני ברק. מה שהקשה על בעל החנות לפתוח הבוקר את העסק ועיכב אותו בשעתיים עד לתיקון הנזק על ידי בעל מקצוע.

נייר משומש באישון ליל

בתיעוד ממצלמות האבטחה של חנות הסלולר "נס תקשורת", ברחוב רבי עקיבא פינת אלישע בבני ברק, נצפה אחד מבריוני הסלולר מדביק פשקווילים באישון ליל, ומפזר נייר משומש בפתח החנות.

איומים על חיי בעל החנות בירושלים

כמו כן, אלמונים שיגרו שלשום שורת איומים לבעל חנות הטלפונים "ענק הסלולר", ברחוב מלכי ישראל 24 בירושלים. בעל החנות קיבל מספר שיחות טלפון בהן הובהר לו כי כתובת המגורים שלו ידועה וכי יבואו להרוג אותו. כך גם איימו לשרוף את החנות באישון ליל.

נגד בעל החנות נערכו מספר הפגנות אלימות במהלך השבועות האחרונים, למרות שהוא מקפיד לא למכור מכשירי סמארטפון. "אני בכלל לא מוכר סמארטפונים או מכשירים שאינם מקובלים במגזר החרדי - אני רק לא מוכן לקבל את הקריטריונים המחמירים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שעלולים לגרום לי להפסדים כלכליים", אמר בעבר בעל החנות בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

סלולר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד