י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבת שירה בכותרות

השערים המוזיקליים, המשעממים, הבולטים והיצירתיים

שבת שירה כובשת את השערים; ראיונות עם זמרים, ותיעודים מ"שירת הים" של הרבי מויז'ניץ על שפת הים סוף. אבל גם הקורונה, רפורמת הכשרות וט"ו בשבט תפסו כותרות, אך פחות מוצלחות

השערים המוזיקליים, המשעממים, הבולטים והיצירתיים
שבועונים פרשת בשלח צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

משפחה - כתבה עם קבוצה של זמרים, מהגדולים והמובילים במגזר החרדי, מקנה למגזין עדיפות עליונה ברורה מעל מתחריו. מאידך, ראיון עם הרב הראשי בכותרת הראשית, שהתבטאויותיו נגד רפורמת הכשרות כבר ידועות לכול והתפרסמו מעל כל במה אפשרית - פחות יסקרן מישהו.

בקהילה - אפשר להגיד שזה השער הכי חלש בשנה האחרונה. נראה כאילו ניסו לאלתר מגזין, כי הדד-ליין מתקרב.

הדרך - שחור, לבן, וכותרת ראשית עמוסת מלל - שמתארים בדיוק את התחושה שמלווה את כל אזרח במדינת ישראל בחודשים האחרונים. במובנים של 'הדרך' - שער אדיר.

העולם החרדי - האירוע החסידי הכי מדובר השבוע. התמונה עצמה היא הגרפיקה הכי טובה שיכולה להיות לשער.

רגע - משום מה, השער הרעשני עם הצבעים המושכים שאפיינו את 'רגע' בשבועות האחרונים, נעלמו השבוע - אך התמונה הלוהטת, תרתי משמע, מקזחסן יכולה להציל את המצב.

די וואך - ההחלטה על מריחת התמונה מויז'ניץ על השער כולו, בדומה ל'העולם החרדי', משקפת את הייחודית בתמונות של האדמו"ר מויז'ניץ, ובמיוחד באירועים נדירים. בויז'ניץ חוסכים עבודה מהגרפיקאים.

במה - לראשונה, גדולי המלחינים והמעבדים, פינקי וובר, משה לאופר וחיים בנט, מראיינים את מוטי שטיינמץ לרגל צאת אלבומו החדש "עתיק יומין", בפרויקט מיוחד שיזם מגזין 'במה'. גם המחנך והמלחין הנודע הרב פנחס ברייער, בעל טור במגזין, מתייחס בשורת תובנות למוזיקה העכשווית.

הציבור החרדי - נוף פסטורלי מאחורי האדמו"ר מסאטמר ותמונה חתוכה של הרבי מויז'ניץ, עם זרועות פתוחות ומכוונות מעלה - זה כל מה שצריך לשער מושך, בולט ומדהים.

בחצרות - המגזין של סאטמר עם גלריה ענקית מימי המנוחה של האדמו"ר מסאטמר בקליפורניה, מאמר על הסתלקותו של האדמו"ר מאלעסק זצ"ל וראיון מיוחד עם משגיח 'העדה החרדית' בשוק הפירות בירושלים לרגל ט"ו בשבט.

שבועונים מגזינים עיתונים חרדיים עיתונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד