י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הרווחה תקבל התראה

בעקבות הנטישה שהסעירה: העיר תתקין 'קופסת תינוקות'

עיר בניו מקסיקו תתקין 'קופסת תינוקות' בכמה מקומות, לאחר שאם נטשה את תינוקה ותיעוד המקרה הסעיר את העולם. במתקן החדש תוכל אם להניח את תינוקה ולעזוב. אנשי הרווחה יקבלו התראה ויגיעו לקחתו

בעקבות הנטישה שהסעירה: העיר תתקין 'קופסת תינוקות'
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

עיר בניו מקסיקו הודיעה כי היא מתכוונת להתקין "קופסת תינוקות", שבה ניתן למסור תינוקות בבטחה, ימים ספורים לאחר שצעירה בת 18 נעצרה על כך שהשליכה את הילוד שלה לפח.

המכשיר המיוחד שיעלה 20,000 דולר, עשוי לפעול בעיר אספניולה כבר בחודש מרץ השנה, ויהיה הראשון מסוגו בניו מקסיקו.

בינתיים, אלכסיס אווילה, אם שהשליכה את תינוקה לפח, עומדת בפני אישומים בניסיון רצח והתעללות בילד, לאחר ששלושה אנשים מצאו בפח אשפה תינוק שזה עתה נולד, שאותו נטשה מאחורי מרכז קניות ביום שישי האחרון.

"סוף סוף אנחנו הולכים להתקין את ארגז התינוקות הראשון שלנו בתחנת הכיבוי של העיר אספניולה ואנחנו נרגשים מזה", אמר חאבייר סאנצ'ז, ראש העיר אספניולה, לתקשורת המקומית, "אנחנו מקבלים יותר מודעות לגבי המציאות שם בחוץ בעולם". המטרה של הקופסא היא להביא אמהות שלא יכולות לגדל את היילוד, לקופסא במקום מיוחד, שם היא יכולה להניח את התינוק, ותוך שלוש דקות משרד הרווחה יקבל התראה כי מישהו הניח תינוק במקום ויגיע לקחתו למשפחת אומנה.

כזכור, סרטון ממצלמת אבטחה זעזע את ניו מקסיקו. בתיעוד נראית אישה צעירה משליכה את היילוד שלה לאשפה, אך הוא נמצא בחיים, שעות לאחר מכן על ידי שלושה עוברי אורח.

האם בת 18, נראתה מגיעה לפח האשפה ברחוב נורת' ת'ורפ בהובס בסביבות השעה 14:00 ביום שישי האחרון, שולפת שקית אשפה שחורה מהמכונית וזורקת אותה למיכל האשפה. שש שעות לאחר מכן, שלושה אנשים נראו סורקים את פח האשפה ומסירים את השקית, מביטים פנימה ומוצאים את התינוק. בתיעוד נראית אישה עוטפת את הרך הנולד ולוקחת את התינוק לרכב ואחד הגברים נראה מחייג לרשויות.

"עם הגעת השוטרים, הם הגישו סיוע לתינוק שזה עתה נולד והעבירו אותו לבית חולים מקומי, משם הועבר הפעוט לבית החולים מיוחד לילדים", נמסר בהודעת המשטרה. מצבו של התינוק יציב.

מקסיקו נטישה תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד