י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנחת סלב?

המסיבה הלא חוקית בבית ראש הממשלה לא תיחקר

משטרת לונדון לא מתכוונת לחקור את המסיבה שערך ראש ממשלת בריטניה במעונו הרשמי בדאונינג 10 בעיצומו של הסגר הראשון במדינה, וזאת בגלל שהדיווח הגיעה באיחור

המסיבה הלא חוקית בבית ראש הממשלה לא תיחקר
בוריס ג'ונסון צילום: לשכת ראש ממשלת בריטניה

משטרת המטרופולין של לונדון, הודיעה כי לא תחקור את המסיבה שנערכה במעון ראש הממשלה ברחוב דאונינג 10, מכיוון שהיא "בדרך כלל לא חוקרת הפרות כאשר הן מדווחות זמן רב לאחר שהן התרחשו".

בהצהרה שפורסמה אתמול (חמישי) נאמר כי המשטרה מודעת לדיווח על הפרות הכללים של 'תקנות הגנת הבריאות' ברחוב דאונינג ובמשרד החינוך, אך יחד עם זאת, בהצהרה נאמר כי המשטרה לא חוקרת בדרך כלל מקרים של הפרות כללי הקורונה אשר מדווחים זמן רב לאחר שהתרחשו.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', האופוזיציה בבריטניה קראה לבוריס ג'ונסון להתפטר לאחר שהביע התנצלות על מסיבה במעונו בזמן הסגר הראשון, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הביע "התנצלותו מכל הלב" על השתתפותו בכינוס "תביא אלכוהול משלך" במעונו הרשמי במהלך הסגר הראשון במדינה, מתנגדיו טוענים שהוא חייב להתפטר.

ג'ונסון הודה כי השתתף במסיבה ברחוב דאונינג 10 ב-20 במאי 2020, כאשר חוקי הקורונה הגבילו מפגשים חברתיים למינימום, ואמר כי הוא מבין את הכעס שהחשיפה גרם. "אני יודע את הזעם שחשים על הממשלה שאני מוביל, כשברחוב דאונינג עצמו הכללים אינם מבוצעים כראוי על ידי האנשים שקובעים את הכללים", אמר ג'ונסון.

ג'ונסון, שזכה בניצחון מוחץ בבחירות ב-2019 עם הבטחה להבטיח את יציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופי, אמר שהוא מתחרט על המסיבה, וחשב שההתכנסות היא אירוע לצורך עבודה, דברים שגרמו ללעג מהאופוזיציה.

בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד