י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יש הבדל בין אמסלם לאדלשטיין"

שר בממשלה לפעילים: "אנחנו בדרך לבחירות"

השר אלי אבידר אמר בשיחה עם פעילי מחאה כי צריך לשים לב למגמות בכנסת בימים האחרונים ומהן ללמוד כי אנחנו בדרך לבחירות. "אם ועדת חקירה לצוללות לא מאושרת בימים הקרובים - אין רוטציה והחלו לנוע גלגלי פירוק הממשלה" | ח"כ השכל על ממשלה עם הליכוד אחרי נתניהו: "יש הבדל אם בראשות הליכוד יעמוד דודי אמסלם, ניר ברקת או יולי אדלשטיין"

שר בממשלה לפעילים: "אנחנו בדרך לבחירות"
נתניהו ובנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשיחת ועידה שערך השר אלי אבידר עם פעילים במהלך סוף השבוע, התייחס לסוגיית פרישתו של נתניהו מהחיים הפוליטיים במסגרת הסדר טיעון ואמר: שימו לב למגמות. צריך להעיר אנשים כי אנחנו בדרך לבחירות".

לפי הדיווח של דפנה ליאל ב-N12 את הדברים אמר אבידר לפעילי מחאה בשיחת ועידה, והתייחס בין היתר גם למגמות המשתנות בכנסת. אבידר הסביר כי "אלקין מקשיח עמדות; בנט עוצר את נושא הצוללות; בימינה ובחלק מתקווה חדשה, איש הישר בעיניו יעשה".

אבידר התייחס גם להודעת שר החוץ לפיד ושר הביטחון גנץ על כך שההצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות וכלי השיט תעלה להצבעת הממשלה: "אם ועדת חקירה לצוללות לא מאושרת בימים הקרובים - המשמעות היא שלא תהיה רוטציה והחלו לנוע גלגלי פירוק הממשלה".

חברת הכנסת שרן השכל מתקווה חדשה התייחסה במהלך סוף השבוע ליום שבו נתניהו יפרוש מהפוליטיקה אם יסכים לחתום על הסדר טיעון. "הכול פתוח", אמרה על האפשרות שתקום ממשלה עם הליכוד, "יש מיליון ואחד תרחישים. יש אנשים טובים בליכוד. תלוי מי ייבחר לעמוד בראש. יש הבדל אם בראשות הליכוד יעמוד דודי אמסלם, ניר ברקת או יולי אדלשטיין".

אלי אבידר בחירות צוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד