י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקצוות לא ייפגשו

הפרקליט הבכיר מסביר: הסיבה שנתניהו לא ילך על הסדר

עו"ד ציון אמיר טוען כי למרות הדיווחים על מו"מ אינטנסיבי ביו היועמ"ש לנתניהו, לדעתו נתניהו לא יסכים לבסוף הסדר טיעון מכיוון שהוא עדיין לא החליט לפרוש מהחיים הציבוריים עם אות קלון. "לי קשה מאוד לראות איך שני הצדדים האלה נפגשים"

הפרקליט הבכיר מסביר: הסיבה שנתניהו לא ילך על הסדר
נתניהו עם עמר מוכר הפלאפל צילום: באדיבות המצלם

הפרקליט הבכיר, עו"ד ציון אמיר התייחס לדיווחים על עסקת טיעון מסתמנת בין יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, לבין פרקליטות המדינה. לדבריו הוא כלל לא בטוח שהסאגה תסתיים בהסדר, בעיקר בגלל שנתניהו לא מוכן לדעתו לוותר על החיים הציבוריים.

"האמת, לא האמנתי שהתיק של נתניהו ייגמר בהסדר טיעון, ואני עדיין לא בטוח שהוא ייגמר בהסדר טיעון. המפגש בין שני הקצוות לא פשוט: לנתניהו קשה לו להשלים עם יציאה מהחיים הציבוריים עם אות קלון על מצחו, וליועמ"ש יהיה קשה לעזוב את תפקידו ממש עכשיו עם איזושהי תוצאה שלא מלווה בשוחד ולא בקלון. לי קשה מאוד לראות איך שני הצדדים האלה נפגשים", אמר עו"ד אמיר בדברים שהובאו ע"י אריק בנדר ב'מעריב'.

על שיקוליו של נתניהו ללכת על עסקה, אמר עו"ד אמיר: "אני לעולם לא יכול להיכנס לשיקולים האישיים והפרטיים של אדם, שאולי כלו כוחותיו. בכל זאת מדובר בגבר בן 72. אמנם הוא איש שעדיין כוחו במותניו, אבל אנשים מתעייפים. זו עוד דוגמה לכך שאין אנשים חזקים כשמולך עומדת מדינת ישראל נגד פלוני, כשהממסד המשפטי עומד נגדך... עם זאת, אדם שהצביע עבורו הרוב היהודי הציוני, להפסיק עכשיו כי נגמרו לך הכוחות, זה השארת חוב גדול לציבור... אם נתניהו ילך לבסוף על הסדר, שלא יבטל אותו ברגע האחרון, כמו שמשה קצב ביטל".

ציון אמיר בנימין נתניהו הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד