ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רב בית החולים המיתולוגי

אבל בירושלים: הגאון רבי אהרן רוז זצ"ל

בשבת קודש הלך לעולמו הגאון רבי אהרן רוז זצ"ל רב בית החולים ביקור חולים בירושלים לשעבר, היה בן 64 בפטירתו. מועד הלוויתו הערב בירושלים מביתו ברחוב נחום להר הזיתים 

אבל בירושלים: הגאון רבי אהרן רוז זצ"ל
הגאון רבי אהרן רוז זצ"ל צילום: יהודה פרקוביץ

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים הלך לעולמו בשבת קודש הגאון רבי אהרן רוז זצ"ל רב 'בית החולים' ביקור חולים בירושלים במשך שנים רבות, והוא בן 64 בפטירתו. 

הגר"א רוז זצ"ל למד בישיבת בריסק בירושלים שם היה קשור למורו ורבו הגאון רבי יוסף דב הלוי סולובייצ'יק זצ"ל. 

היה מקורבם של גדולי ישראל, במשך שנים רבות כיהן כרב בית החולים המיתולוגי 'ביקור חולים' בירושלים שם עמד על משמר הכשרות וההלכה, עד למיזוגו עם בית החולים 'שערי צדק'. בבית החולים היה גם רב בית הכנסת של בית החולים וגם לאחר שכבר עזב את עבודתו המשיך להגיע לבית הכנסת בביקור חולים.  

לצד היותו רב בית החולים שימש כאוזן קשבת לבאי המקום, בהרבה מקרים לפני הלידה היה מעודד את בני המשפחה בשעות הלחץ, והיה אומר עם האבות הלחוצים פרקי תהילים, לצד תפקידו בביקור חולים שימש כמו"צ ודלת ביתו היה פתוח לרבים בכל שעות היממה.

ביתו ברחוב נחום בשכונת גאולה בירושלים היה בית של חסד והכנסת אורחים, בבית הרב הייתה ספריה לילדי ירושלים שם יכלו לקחת ספרים חינם אין כסף. 

רבי אהרן זצ"ל נודע כתלמיד חכם מופלג, היה קרוב לחוגי בריסק ואנשי העדה החרדית בירושלים. הרב רוז התנגד לחיסונים כנגד נגיף הקורונה. 

היה חתנו של הגאון רבי מרדכי יצחק ויספיש (לבנון) זצ"ל, מרבני העיר באר שבע שנפטר בחודש אייר תשע"ו. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכו. 

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת בשלח - שירה) בשעה 22:30 מביתו ברחוב נחום בשכונת גאולה בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הרב אהרן ראז ביקור חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד