ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המשטרה מכתרת את האזור

אירוע חריג בטקסס: ‏חמוש עם נשק מחזיק בבני ערובה

דרמה בארצות הברית: אדם חמוש ממוצא ערבי, מאיים על מתפללי המרכז הרפורמי 'בית ישראל' של הקהילה בקוליוויל שבטקסס, זאת במהלך תפילות השבת | ע"פ הדיווח, ארבעה אנשים מוחזקים כבני ערובה במקום | המשטרה המקומית פינתה את האזור ומנהלת מו"מ עם החוטף | מתעדכן

אירוע חריג בטקסס: ‏חמוש עם נשק מחזיק בבני ערובה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

המשטרה בטקסס פינתה בשעה האחרונה את תושבי שכונת קוליוויל שבטקסס, לאחר שיחידת ימ"מ הגיעה למקום עקב דיווח על בני ערובה המוחזקים בתוך מארכז רפורמי מקומי.

מדיווחים מקומיים עולה, כי במרכז שוהה אדם ממוצא ערבי המחזיק את המתפללים כבני ערובה. עוד דווח, כי האיש מאיים על מתפללים ומדבר על נושאי דת. החמוש אמר כי "אם מישהו ינסה להיכנס לבניין הזה, אני אומר לכם כולם ימותו", על פי דיווחים מקומיים, בתוך המקום ישנם כארבעה אנשים.

המשטרה כאמור, מקיפה את הבניין, ועל פי דיווחים האיש החמוש עם מבטא בריטי מאיים לירות בכל מי שיפריע לו. בשעה האחרונה מתקיים משא ומתן בין ה-FBI לחמוש ומהבית הלבן נמסר כי הם עוקבים אחר המצב.

משטרת קולוויל בטקסס דיווחה, כי זמן קצר לאחר 11:30 בבוקר ביום שבת שעון מקומי, היא מתמודדת עם אירוע בני ערובה, אך מידע נוסף טרם אושר על ידי גורמים רשמיים.

על פי דיווחים מקומיים, החשוד לקח את הרבאי ו-3 נוספים כבני ערובה.

‏בשעות האחרונות התברר כי החוטף הוא מוחמד סידיקי אחיה של עאפיה סידיקי, מחבלת מוכרת אשר כלואה בבסיס חיל האוויר קרסוול ליד פורט וורת' בטקסס, והוא דורש לשחרר אותה. בספטמבר 2008 היא הורשעה בניסיון רצח של חיילים אמריקנים. ובפברואר 2010 נגזרו עליה 86 שנים במאסר בבית כלא בטקסס.

רשת ABC מדווחת, כי מוחמד טוען שיש לו מספר פצצות במקומות לא ידועים וכי הוא טוען שהוא חמוש, אחותו כאמור היא עפיה סידיקי, שהורשעה בניו יורק בניסיון להרוג אנשי צבא אמריקאים. וכעת הוא דורש לדבר איתה.

החמוש נשמע אומר כמה פעמים שהוא לא רוצה שמישהו יפגע והזכיר גם את ילדיו, האיש הזכיר שוב ושוב את אחותו ואת האסלאם ונשמע מקלל ומאיים.

כאמור, התושבים בסביבה הקרובה פונו, והמשטרה ביקשה מאנשים להימנע מלהגיע האזור.

בני ערובה טקסס בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד