י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בני הישיבה פרצו בריקודים

תיעוד: ב'חברון' סיימו את הש"ס לזכר ה'אלטער'

בחדר האוכל של ישיבת חברון בגבעת מרדכי התכנסו בני הישיבה לזכרו של הרב דוד משה סויסה ז"ל ה'אלטער' של הישיבה שנפטר בגיל 72. הבחורים סיימו את הש"ס וראש הישיבה הגר"ד כהן קרא להתחזק. צפו בתיעוד

תיעוד: ב'חברון' סיימו את הש"ס לזכר ה'אלטער'
סיום הש"ס בישיבת חברון צילום: y.g.

לרגל יום השלושים לסילוקו של ה'אלטער' של הישיבה ר' דוד משה סויסה זצ"ל התקיים בישיבת חברון בגבעת מרדכי ביום רביעי בצהרים מעמד סיום הש"ס שלמדו כלל בני החבורה לע"נ של המנוח זצ"ל.

את מעמד הסיום כיבדו בנוכחותם ראש הישיבה הגאון רבי דוד כהן, הגאון רבי איתן יפה'ן ר"מ בישיבה וכן רו"מ הישיבה הגאון רבי יוסף חברוני.

המעמד נפתח ע"י אחד מחשובי בחורי הישיבה שהביא בשם הספה"ק שתפקיד האדם להגיע לעולם האמת בלי שיהיו עליו קפידות, וכך גם המנוח היה מאיר פנים לכל אדם והקפיד מאוד שלא יפגע ממנו איש. לאחר מכן אף ערך את הסיום כשלאחריו פרצו בני הישיבה בשמחה וריקודים לכבודה של תורה.

לאחר מכן נשא דברים רה"י הגר"ד כהן וחבר המועצת שדיבר על גדלותו של המנוח שכל חייו היה יושב בישיבה ועסק במעשים טובים, וקרא להתחזק לעילוי נשמת המנוח ר' דוד משה בן יוסף שלא השאיר אחריו זרע. כמו כן נשא דברים הגר"י חברוני על חסרונו של ר' דוד בבית המדרש שדמותו הייתה למופת לבני הישיבה.

את המעמד הנעימו הזמר רפאל מלול בליוויו של בעל המנגן שימי סקלאר.

בני הישיבה ביקשו להודות להנהלת הישיבה וכן לבחורים שנטלו על שכמם את ארגון האירוע על ההפקה המושלמת בטוב טעם ודעת.

ישיבת חברון דוד סויסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד