י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הצנצנת המבורכת

באורח חריג: הגר"ח קנייבסקי שולח ריבת אתרוגים לט"ו בשבט

בצעד יוצא דופן משגר רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א צנצנות מלאות בריבת האתרוגים שנעשו מהאתרוגים עליהם הוא בירך בחג הסוכות האחרון. הריבה תוענק לכל אותם אלה שיירתמו לרבבות משפחות אומללות שאין להן מאומה

באורח חריג: הגר"ח קנייבסקי שולח ריבת אתרוגים לט"ו בשבט
ריבת אתרוגים צילום: באדיבות המצלם

באורח חריג ולכבוד ראש השנה לאילנות שיחול הערב ומחר משגר רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א צנצנות מיוחדות עם ריבת אתרוגים מקודשת שנעשתה מהאתרוגים עליו בירך שר התורה בחג הסוכות האחרון.

לחצו כאן כדי לזכות בפריטים המיוחדים>>>

מדובר בצעד יוצא דופן שעושה רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר לראשונה משגר ריבת אתרוגים מהאתרוג שלו עצמו לכבוד אותם אלה שיירתמו כבר היום למען רבבות המשפחות שאין להם מאומה.

זה פשוט נורא ואיום. ישנם משפחות רבות שנמצאות על סף קריסה, משפחות רבות שאין להם מאומה, שהמקרר בבית ריק לחלוטין. וזו בדיוק הסיבה שהחליט רשכבה״ג מרן שר התורה להעניק את צנצנות ריבת האתרוגים המקודשות הללו לאותם שיירתמו למען אלה שאין להם באמצעות קופת העיר.


ה
גר"ח נוטל 4 מינים • באדיבות המצלם

בנו של שר התורה מרן הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי פרסם מכתב מיוחד בו הוא מאשר את מקורן של ריבת האתרוגים. ״הנני לאשר בזה שהאתרוגים שמחולקים בהוראת אאמו״ר על ידי קופת העיר למגבית ט״ו בשבט הם מהאתרוגים שהוא בירך עליהם בסוכות דהאי שתא, וכמובן שהופרשו תרומות ומעשרות כדין על ידינו״.

אתם מבינים את המשמעות הזו? בתרומה פשוטה של 190 ש״ח למשפחות האומללות האלה אתם תזכו להכניס את הברכה למעונכם, אתם תזכו שריבת האתרוגים המקודשת של מרן שר התורה תגיע לביתכם ותזכו לאכול ממנה. לריבה יש כח סגולי ידוע וכעת זה רק בידים שלכם. עשו זאת כעת ותזכו לסגולה הישועה מהאתרוגים שרשכבה״ג בירך עליהם בסוכות האחרון.

לחצו כאן כדי לזכות בפריטים המיוחדים>>>

ריבת אתרוגים הגר"ח קנייבסקי קופת העיר ט"ו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד