ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסיוע והסערה

השופט ברק מסייע לנתניהו וסופג מתקפה

בסוף השבוע האחרון פורסם כי השופט בדימוס אהרון ברק, מי שנחשב לאחד מבכירי מערכת המשפט בארץ וזוכה לתמיכה בלתי מסוייגת מהשמאל, מסייע בתקופה האחרונה ליו"ר האופוזיציה נתניהו להגיע להסדר טיעון | הבוקר הוא מסתייג מאמירותיו בשבחו של נתניהו

השופט ברק מסייע לנתניהו וסופג מתקפה
אהרון ברק צילום: פלאש 90

התגייסותו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, לטובת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, וניסיונותיו לשכנע את היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט לחתור לעסקת טיעון - מעוררת סערה.

ברק שזכה במשך השנים לתמיכה מלאה מהגוש השמאלי במדינה, מותקף כעת בין היתר אחרי שנימק את הסיוע לנתניהו בכך שבתפקידו כראש ממשלה הוא הגן על מערכת המשפט.

בראיון שהעניק בסוף השבוע הסביר השופט לשעבר כי "כשקיבלתי פנייה אישית מנתניהו, לא יכולתי להישאר אדיש", הוא הסביר כי יש כאן אינטרס ציבורי לסיים את הסאגה שמפלגת את העם, "צריך להפסיק את הקרע בעם. נתניהו היה מגדולי המגינים על מערכת המשפט", אמר.

דבריו של השופט כי נתניהו היא מגדולי המגינים על מערכת המשפט עוררו סערה, שכן מאז נפתחה החקירה נגד ראש הממשלה הוא לא היסס לתקוף בכל במה אפשרית את המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש, וגם בחודשים האחרונים את השופטים שאמורים לדון בתיק המשפט שלו.

הבוקר (ראשון) בעקבות הביקורת, הבהיר השופט ברק את דבריו, כך בראיון אומר השופט בדימוס ברק כי "מהרגע שהוגש נגד נתניהו כתב אישום, כל פעולותיו פגעו במערכת תוך האשמה שהיא מעלילה עליו", בכל זאת ברק עדיין מסייע לו ומקווה שהעסקה תחתם בקרוב.

אהרון ברק משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד