י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יימכרו בשוק האפור?

פרצו למחסני העירייה: אלפי בדיקות אנטיגן נגנבו

אלמונים פרצו למחסנים של עיריית ראשון לציון וגנבו ארגזים שהכילו כ- 20 אלף בדיקות אנטיגן. גורמים בעירייה ציינו כי מדובר בבדיקות אנטיגן שהיו אמורות לעבור למוסדות החינוך בעיר | למרות הגניבה אין מחסור בבדיקות והעירייה פועלת להשלים את המלאי שנגנב

פרצו למחסני העירייה: אלפי בדיקות אנטיגן נגנבו
אילוסטרציה צילום: pexels

בסוף השבוע פרצו אלמונים לאחד המחסנים של עיריית ראשל"צ וגנבו כ- 20 אלף בדיקות אנטיגן. העירייה דיווחה על הפריצה למשטרת ישראל שמצידה פתחה בחקירת המקרה.

על פי ההערכות, הפורצים קיבלו מידע פנים על הימצאות הבדיקות וינסו למכור את הסחורה לגורמים מסחריים בתחום שיווק הבדיקות. 

גורמים בעירייה ציינו כי מדובר בבדיקות אנטיגן שהיו אמורות להיות מועברות למוסדות החינוך בעיר.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הגיב לאירוע הפריצה ואמר: "חשוב להדגיש שלמרות הגניבה אין מחסור בבדיקות ואנחנו פועלים להשלים את הכמות שנגנבה. מצער ועצוב שעבור בצע כסף הפורצים חסרי הלב לא בוחלים בדבר וגונבים בדיקות שמיועדות לתלמידים שלנו בעיר. אני פניתי אישית למפקד התחנה שיעשה הכול כדי לתפוס את הגנבים".

יש לציין את העובדה שרק בחמישי האחרון נערכו מספר שיא של יותר מ-223 אלף בדיקות אנטיגן מוסדיות ברחבי הארץ מספר זה כמובן לא כולל את עשרות אלפי בדיקות האנטיגן הביתיות המתקיימות מדי יום, הפורצים שיודעים לזהות את הביקוש העצום שיש בציבור לבדיקות האנטיגן ידעו לנצל זאת היטב וכאמור ע"פ החשד מידע פנים שקיבלו בתוך המערכת הובילה אותם למחסנים בהם היו מאוחסנים אלפי בדיקות האנטיגן.

 

 

 

בדיקת אנטיגן ראשון לציון עיריית ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד