י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ישירות לחשבון הבנק"

משרד הכלכלה: ניתן לקבל את המענק לעסקים

משרד הכלכלה מודיע הבוקר כי נפתחה האפשרות לבעלי עסקים - לקבלת מענק 'השתתפות בהוצאות שכירות' | ההשתתפות: 100 ש"ח למ"ר במימון עלויות השכירות של העסק, זאת בשל הגבלות הפעילות וירידה בהיקף הפעילות בשנת 2020 | כך מגישים את הבקשה 

משרד הכלכלה: ניתן לקבל את המענק לעסקים
קניון בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במשרד הכלכלה מודיעים הבוקר (ראשון) כי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מעניקה לבעלי עסקים סיוע של עד 100 ש"ח למ"ר במימון עלויות השכירות של העסק, זאת בשל הגבלות הפעילות וירידה בהיקף הפעילות בשנת 2020.

עסקים ששיעור הוצאות השכירות שלהם גבוה מ-17% מהמחזור השנתי (לפי שנת 2019), אשר חוו ירידה במחזור של מעל 80% בלפחות 3 מתוך 5 תקופות הזכאות בשנת 2020 והיו תחת הגבלת פעילות משמעותית בתקופה זו יוכלו - לקבל מענק של עד 100 ש"ח למ"ר עבור כל נכס שהם שוכרים.

במשרד הדגישו כי המענק מיועד לעסקים עם מחזור שנתי של עד 400 מיליון ש"ח (ומעל 150 אלף ש"ח) וסכום המענק מוגבל ל-120 אלף ש"ח.

את הבקשה ניתן להגיש כעת באמצעות טופס מקוון באתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובמידה והעסק עומד בכל תנאי הזכאות המענק יועבר ישירות לחשבון הבנק שלו. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים או לחייג למוקד ב 3569*.

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה: "מענק זה מהווה סיוע נוסף לעסקים עם הוצאות שכירות גבוהות במיוחד. עושים ככל שניתן בכל עת על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת הזו".

משרד הכלכלה מענק פיצוי בעלי עסקים שכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד