י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נסחפו בנחל - וחולצו

תחת מזג אוויר סוער: שיחת הווידאו עם האחים שנלכדו ברכבם | תיעוד

שני אחים נסחפו הבוקר בנחל קנה בשומרון, בשל מזג האוויר הסוער | השניים חולצו ע"י כוחות חילוץ מיוחדים שהוזנקו למקום | תיעוד: שיחת הווידאו בין מוקד הכיבוי לשני הנערים

תחת מזג אוויר סוער: שיחת הווידאו עם האחים שנלכדו ברכבם | תיעוד
אמבולנס של מד"א צילום: דוברות מד"א

כוחות רבים פעלו הבוקר (ראשון) לחילוץ שני אחים שנלכדו ברכבם, לאחר שנסחף בנחל קנה שבשומרון.

מוקדם יותר יצר קשר אחד הנערים עם כוחות הכיבוי ותיאר כי המים נכנסים לתוך הרכב. צוותים של לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת שומרון הצליחו להגיע ולחלץ את השניים . מהמועצה האזורית שומרון נמסר כי ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הנמצא בבידוד, מלווה את האירוע בקשר טלפוני עם אגף הביטחון ויחידת חילוץ שומרון.

מכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר כי לפני כשעה התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שני נערים התקועים בשיטפון בנחל קנה בשומרון. למקום הוזנקו צוותים רבים, ביניהם היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש, ויחידת להבה.

לאורך כל הזמן בו הנערים שהו ברכב וחיכו לכוחות החילוץ נשמר עימם הקשר בשיחת וידאו. באמצעות שיחת הווידאו הורגעו הנערים, וניתנו להם הוראות כיצד להתכונן לכוחות החילוץ תוך כדי הבנת מצבם של הנערים והמיקום המדויק.

כשהגיע מיקום הנערים הוא נשלח לכל כוחות החילוץ הפזורים בשטח. תוך כדי השיחה וההדרכה הצליח אחד הנערים להיחלץ בכוחות עצמו, ואילו הנער השני חולץ רגלית על ידי מתנדב של תחנה אזורית שומרון יחד בסיוע סייר ביטחון של היישוב קרני שומרון.

שיטפון מזג אוויר סוער חילוץ מהצפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד