ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שבוע אחרון לסייל חורף

חורף אופנתי: אלפי לקוחות ביקרו בחנויות של מותג ההלבשה החסידי

במהלך השבועיים האחרונים אלפי לקוחות  צבאו את החנויות בישראל של מותג ההלבשה החסידי GB • הזדמנות אחרונה להנחות ענק של עד 40% על מוצרי ההלבשה ב-GB

חורף אופנתי: אלפי לקוחות ביקרו בחנויות של מותג ההלבשה החסידי
מותג הלבשה חסידי צילום: יח"צ

סייל חורף תשפ"ב (2021-2) של GB עומד להגיע לסיומו. במהלך השבועיים האחרונים אלפי לקוחות צבאו את החנויות בישראל ונהנו מהטבות ענק של עד 40% הנחה על מגוון גדול של מוצרי הלבשה נחשקים מסדרת קולקציית החורף של תשפ"ב. בכך עומד לבוא אל סיומו עוד מבצע ענק של המותג GB והמזדרזים האחרונים עוד יכולים להצטרף וליהנות מהמבצע שסוחף את כל הקהילות החסידיות בארץ ישראל.

מבצעי הענק של GB כוללים את כל המגוון הענק של מוצרי הקולב וביניהם את דגמי החליפות, הבעקיטשע'ס והקאפטע'ס – בטנה מלאה וחצי בטנה, העדכניים ביותר.

מוצרי ההלבשה של המותג הנחשק GB ידועים באיכותם הגבוהה של המוצרים, הבאים לידי ביטוי בתפירתם המדויקת, בבדים האיכותיים והעמידים, ובטעם האנין והעדין של מגוון הדוגמאות העדכניות.

כל מוצר של GB הוא פנינה ייחודית, מהוקצעת ותפורה בידי אמן. כל חסיד מכלל הקהילות החסידיות בארץ ובעולם ימצא את מבוקשו בתיאום מושלם למידותיו המדויקות אחת לאחת, ולא פחות חשוב - עם הדוגמה הייחודית והאהובה עליו, ההולמת את אופיו ואישיותו.

ימים אלו מעניקים את ההזדמנות האחרונה ליהנות מכל העולמות: גם ממוצר הלבשה איכותי הנושא את תוויתGB  על שלל יתרונותיו, גם מהדוגמאות המעודכנות ביותר וגם ממבצע הנחות משתלם ואטרקטיבי במיוחד.

הנחת הענק של המותג הבינלאומי GB בתוקף עד ליום שישי י"ט בשבט (21/1/22) תשפ"ב, במתכונת "כל הקודם זוכה". אל תהססו! רוצו עכשיו לטרקלינים המפוארים של GB במתחם 'חסידים סנטר' ברח' יחזקאל 24 ירושלים וברח' עזרא 1 בבני ברק, ושריינו לעצמכם עוד מוצר הלבשה שחסר לכם במלתחה.

הלבשה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד