י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ניאגרה סמויה - האם כדאי?

בכתבה זו נסקור עבורכם את היתרונות והחסרונות של הניאגרה הסמויה ונסייע לכם להחליט האם כדאי לכם להתקין אחת בביתכם

ניאגרה סמויה - האם כדאי?
ניאגרה סמויה צילום: canva

ניאגרות סמויות נהפכו למאוד פופולריות ומותקנות כיום ברוב חדרי השירותים החדשים. האסתטיקה שבניאגרות הסמויות הופכת את חלל השירותים לחדר נעים ומזמין יותר. יחד עם זאת, אנשים רבים חוששים מהתקנת ניאגרה סמויה בביתם בעיקר בשל החשש מתחזוקה של ניאגרה סמויה. בכתבה זו נסקור עבורכם את היתרונות והחסרונות של הניאגרה הסמויה ונסייע לכם להחליט האם כדאי לכם להתקין אחת בביתכם.

מהי בכלל ניאגרה סמויה?

הכוונה בניאגרה סמויה היא בשירותים שמיכל ההדחה שלהם נמצאים מאחורי הקיר וכך הם מוסתרים. הדבר היחידי שנראה לעין מתוך כל המנגנון של הניאגרה הוא לחצן ההדחה של השירותים. במידה ויש צורך להגיע למיכל ההדחה, מפרקים את לחצן ההדחה ואז נוצר פתח בקיר שדרכו אפשר לטפל בבעיות שמתרחשות בניאגרה.

יתרונות הניאגרות הסמויות

ניאגרה סמויה היא כמובן נעימה ויפה יותר מניאגרה רגילה. ההסתרה של הניאגרה יוצרת יותר מקום בשירותים וגם מאפשרת ניקיון קל יותר מפני שאין יותר צינורות בין האסלה למיכל ההדחה. בנוסף, מכיוון שניאגרה סמויה היא מודרנית וחדשה יותר, לרוב המנגנונים המותקנים בה הם טובים יותר מהמנגנונים הקיימים בניאגרות רגילות.

חסרונות הניאגרה הסמויה

לצד היתרונות, ניאגרה סמויה היא גם בעלת חסרונות. נתחיל מכך שעל אף מה שהרבה אנשים חושבים, התחזוקה השוטפת של הניאגרה אינה דורשת שבירה של הקיר. עם זאת, שלא כמו ניאגרה רגילה כמובן שהתחזוקה מורכבת יותר מכיוון שבעל המקצוע צריך לבצע מספר פעולות כדי שמיכל ההדחה יהיה נגיש. לכן השירות הוא יקר יותר מאשר תיקונים שנדרשים לניאגרות רגילות.

כמו כן, יש מספר בעיות שחוזרות על עצמן בניאגרות סמויות והנפוצה שבהן היא תקלה בלחצן ההדחה של השירותים. עם זאת, קל מאוד למנוע בעיה זו באמצעות הקפדה על לחיצה עדינה על לחצן ההדחה. לחיצה חזקה מדי על הלחצן היא זו ששוברת את המנגנון ומביאה לכך שיש צורך בתיקון.

אז האם כדאי לבחור בניאגרה סמויה?

עד כה הצגנו לכם את היתרונות והחסרונות של הניאגרות הסמויות, כעת נרצה להדגיש כמה דברים שחשוב במיוחד לזכור אם בחרתם להתקין ניאגרה סמויה.

ראשית זכרו שבניאגרה סמויה חשוב מאוד להזמין בעלי מקצוע מתאימים להתקנה ולטיפול בבעיות שעלולות לצוץ. בעלי המקצוע המתאימים הם אינסטלטורים שמוסמכים להתקין או לטפל בניאגרה סמויה, הם בעלי ניסיון והם אמינים. אם למשל בעל המקצוע מציע לכם לשבור קיר כדי לטפל בניאגרה, אל תמהרו להאמין לו והזמינו אינסטלטור נוסף.

שנית, אם יש צורך בחלקי חילוף עבור הניאגרה הסמויה שלכם בחרו רק את חלקי החילוף המקוריים של יצרנית הניאגרה שלכם. בחירה בחלקי חילוף אחרים עלולה להיות זולה יותר אך בטווח הרחוק תעלה לכם כסף רב יותר.

לסיכום, כנראה שהניאגרה הסמויה תהייה יקרה יותר מניאגרה רגילה אך היא גם תהייה איכותית יותר. הפן האסתטי של הניאגרה הסמויה הוא ההיבט המשמעותי ביותר שמבדיל אותה מניאגרה רגילה ושהופך אותה לכל כך נפוצה בשנים האחרונות.

ניאגרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד