י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קצב מסחרחר

חצי מיליון בשעה וחצי: קמפיין גיוס המונים לנתניהו

חצי מיליון ש"ח בשעה וחצי: המוני תומכי נתניהו הרימו תרומה, בקצב מסחרר, לאחר שינון מגל הודיע על קמפיין גיוס המונים למימון משפטו של בנימין נתניהו. היעד: 7 מיליון ש"ח

חצי מיליון בשעה וחצי: קמפיין גיוס המונים לנתניהו
נתניהו בשוק מחנה יהודה צילום: מתוך הסרטון

תרומות על סך חצי מיליון ש"ח הושגו במהלך השעה וחצי הראשונות לפתיחת קמפיין גיוס ההמונים למימון משפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

מדובר באלפי תומכי נתניהו שהחליטו לתמוך בו לאחר שהעיתונאי הימני ינון מגל, מהתומכים הבולטים של נתניהו, הודיע אמש (מוצאי שבת) כי יפתח קמפיין לגיוס המונים במטרה לממן את משפטו של נתניהו. זאת. על רקע הדיווחים על משא ומתן בין נתניהו לפרקליטות על הסדר טיעון.

מגל העלה את האתר לפני כשעה וחצי והודיע: "‏חברים הנה זה בא: אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי".

כזכור, מגל כתב אמש למאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות: "‏מחר בלי נדר אפתח הדסטרט לגיוס המונים למימון משפט נתניהו". מגל גם הציב יעד: "שבעה מיליון שקלים". והוסיף: "איש כמתנת ידו".

בפלטפורמת התרומות שהועלה היום לאוויר, כתב מגל: 'אנחנו יוצאים היום לגיוס ההמונים הגדול של מחנה הימין מתוך תחושה והבנה שמשפט נתניהו הוא תוצאה של רדיפה וניסיון להשיג בכל דרך ובכל מחיר הרשעה של מנהיג המחנה ומתוך כוונה להרחיק אותו מהנהגת המדינה".

"היום, אנו אנשי המחנה הלאומי תורמים את חלקנו להגנה על מנהיג המחנה כי כשהשמאל והפרקליטות הושיבו את בנימין נתניהו על ספסל הנאשמים - הם הושיבו עליו את כולנו. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו. לכן כולנו לוקחים היום חלק במימון המשפט - כי המשפט הזה הוא של מחנה הימין כולו", הוסיף.

לדבריו, "בשנים האחרונות הרגשנו שנתניהו נלחם את המלחמה של כולנו ומשלם את המחיר על שנים של עמידה איתנה בראש מחנה הימין. שמענו את העדויות במשפט, הבנו שנתניהו משלם את מחיר הרדיפה המשפטית נגד מחנה הימין. הוא לא צריך לשלם לבד.

לסיום כתב: "כדי לחזק את בנימין נתניהו באתגר הקשה, אנו מביעים את תמיכתנו בו ואת רצוננו לחזק את רוחו. זה המעט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות. היום אנחנו אומרים בקול: נתניהו לעולם לא תצעד לבד!".

משפטו של בנימין נתניהו בנימין נתניהו ינון מגל גיוס המונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד