י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יוקר המחייה

קוקה קולה ישראל מעלה בחדות את מחירי האלכוהול

לאחר שבשבוע שעבר הודיעו יבואניות אלכוהול מובילות כי תייקרנה את מחירי האלכוהול, כעת הודיעה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, יצרנית קוקה-קולה ישראל כי תעלה אף היא את מחירי האלכוהול שהיא מייבאת בשיעור של עד 28%

קוקה קולה ישראל מעלה בחדות את מחירי האלכוהול
וויסקי משובח צילום: unsplash

מחירי האלכוהול הארץ מזנקים. החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, יצרנית קוקה-קולה ישראל הודיעה כי בשל עליית המחירים של יצרני האלכוהול, הבירה והיין ברחבי העולם, ייקור שרשרת האספקה, ובהתאם להנחיית רשות המיסים, על עדכון מס הקניה על משקאות ואלכוהול, החברה מעדכנת את מחירון המוצרים המיובאים שלהן, והיא תייקרנה את מותגי האלכוהול שהיא מייבאת בשיעור של עד 28%, כך דווח ב'כלכליסט'.

עליית המחירים תעמוד על כ - 4.8%, אך מוצרים מסוימים יתייקרו עד לשיעור של 28%.

ע"פ מה שדווח ב"כלכליסט" מחירו של סירופ מונין יעלה בשיעור של 11%-28%, וויסקי ג'וני ווקר בלאק ב-2.5%-6%, וודקה סמירנוף אדום 700 מ"ל ב-1.5%-8.1%, בירה מרטנס ב-16%, וודקה בלוודר יעלה ב-1.5%-4.1%, פרו שפריץ ב-2.8%, יין מבעבע יבש צינזנו ב-4.5% ופרנג'ליקו ליקר אגוזים איטלקי 700 מ"ל ב-4.3%. 

הודעת החברה מגיעה לאחר ההכרזה בשבוע שעבר של יבואניות אלכוהול מובילות שהודיעו ללקוחותיהן על עליות מחירים בשיעור של עד 25% דבר שגרם לחברות נוספות להגיש בקשה להעלאת מחירים כשטענתם הגורפת של כלל החברות היא עלויות בחומרי הגלם, האריזה, ותעריפי השינוע שהתייקרו לאחרונה.

 

 

יוקר המחיה קוקה קולה עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד