י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בניגוד לעורכי הדין

שרה נתניהו מתנגדת להסדר הטיעון; זו הסיבה

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה לשעבר היא המתנגדת העיקרית לעסקת טיעון בין בעלה לפרקליטות. לדברי הגב' נתניהו, לא ייתכן ש"פקיד" יהיה זה שיקבע

שרה נתניהו מתנגדת להסדר הטיעון; זו הסיבה
אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדיווחים על הסדר טיעון שנרקם בין יו"ר האופוזיציה נתניהו ליועמ"ש אביחי מנדלבליט בנוגע לתיקי החקירה בענייניו, מתפרסם הערב (ראשון) כי מי שמתנגדת בעוז להסדר טיעון היא רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. לפי הדיווח של אביעד גליקמן ב'חדשות 13' הגב' נתניהו אומרת שאינה מוכנה ש"פקיד" (היועמ"ש מנדלבליט) יהיה זה שיקבע.

לדברי רעיית ראש הממשלה לשעבר, לפי הדיווח בחדשות 13, נתניהו לא עשה כלום ואין סיבה שהוא יפרוש מהחיים הפוליטיים כפי שהמתווה המסתמן ייאלץ אותו לעשות.

בניגוד לרעיית ראש הממשלה, והבן שגם לו השפעה מרובה, פרקליטיו של ראש האופוזיציה תומכים לחלוטין בהסדר הטיעון.

בראיון שהעניק בסוף השבוע הסביר נשיא העליון בדימוס אהרן ברק את מה שהוביל לתמיכתו ההסדר הטיעון. "כשקיבלתי פנייה אישית מנתניהו, לא יכולתי להישאר אדיש", הוא הסביר כי יש כאן אינטרס ציבורי לסיים את הסאגה שמפלגת את העם, "צריך להפסיק את הקרע בעם. נתניהו היה מגדולי המגינים על מערכת המשפט", אמר.

דבריו של השופט כי נתניהו היא מגדולי המגינים על מערכת המשפט עוררו סערה, שכן מאז נפתחה החקירה נגד ראש הממשלה הוא לא היסס לתקוף בכל במה אפשרית את המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש, וגם בחודשים האחרונים את השופטים שאמורים לדון בתיק המשפט שלו.

הבוקר (ראשון) בעקבות הביקורת, הבהיר השופט ברק את דבריו, כך בראיון אומר השופט בדימוס ברק כי "מהרגע שהוגש נגד נתניהו כתב אישום, כל פעולותיו פגעו במערכת תוך האשמה שהיא מעלילה עליו", בכל זאת ברק עדיין מסייע לו ומקווה שהעסקה תחתם בקרוב.

 

בנימין נתניהו שרה נתניהו הסדר טיעון אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד