י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא התעורר משנתו

אסון בעיר החרדית: נקבע מותו של בן ה-7 חודשים

מבני ברק מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הפעוט בן ה-7 חודשים שהובהל מוקדם יותר היום לבית החולים לאחר שאיבד את הכרתו במיטתו | "לא נותר אלא לקבוע את מותו אנו משתתפים בצער המשפחה"

אסון בעיר החרדית: נקבע מותו של בן ה-7 חודשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שאיבד את הכרתו במיטתו, והובהל לבית החולים מעיני הישועה, תוך כדי מאמצי החייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט יוסף נחשוני ז"ל, בן 7 חודשים תושב בני ברק. 

פעולות ההחייאה הנרחבות נמשכו גם בבית החולים על ידי הצוות רפואי, "אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים. כמקובל, הודעה נמסרה למשרד הבריאות.

אביו של הפעוט הוא הרב עוזיאל נחשוני הי"ו מרחוב קושניר בבני ברק אמו מרת אפרת נחמה שתחי'. מתנדבי זק"א תל אביב פעלו לשחרור הנפטר לקבורה שמועבר כעת באמבולנס של הארגון לקבורה עוד הלילה בבית העלמין ירקון. המתנדבים עומדים לצד המשפחה בשעותיה הקשות ומסייעים בעריכת הלוויה והקבורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי התינוק שהה עם אביו בביתם ברחוב קושניר בעיר, לדברי אביו שסיפר: "השכבתי אותו לישון במיטתי אחרי האוכל, כעבור כחצי שעה נכנסתי לחדר וראיתי שהוא בצבע כחול, מיד הזעקתי את כוחות ההצלה שביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערי התינוק יוסף ז"ל נפטר".

כזכור, מוקדם יותר איבד התינוק את הכרתו בביתו שבבני ברק. הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר כשמצבו מוגדר אנוש. זאת לאחר שכוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה ביצעו בו החייאה.

מארגון הצלה נמסר כי הוא פונה לבית החולים תוך שמבוצעות בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. "יחד עם חובשים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות בתינוק כבן שבעה חודשים, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים".

"כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן שבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והאב מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101", סיפר חובש הצלה, יצחק רייכמן שמתגורר בבניין.

"יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והוא פונה באמבולנס מד"א המאויש במתנדבי הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר", הוסיף רייכמן.

אהרון לרר, חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

מסע הלוויה הערב בשעה 21:00 בבית העלמין ירקון שער החסד שם ייטמן. בני המשפחה יושבים שבעה בביתו ברחוב קושניר 4 בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אסון ארגון הצלה לא התעורר משנתו מוות בעריסה פעוט נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד