ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פעלה רבות ונצורות למען הציבור

נשיא המועצת במכתב ניחומים לנשיא המדינה יצחק הרצוג

נשיא המועצת הגר"ש כהן שיגר מכתב ניחומים לנשיא המדינה יצחק הרצוג על פטירת אמו ע"ה • "פעלה רבות למען הציבור באהבת העם והארץ" • איגרת תנחומים

נשיא המועצת במכתב ניחומים לנשיא המדינה יצחק הרצוג
הנשיא מקבל את מכתב הניחומים צילום: באדיבות המצלם

נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן שיגר היום (ראשון) איגרת ניחומים לנשיא המדינה יצחק הרצוג היושב שבעה בפטירת אמו אורה ע"ה רעיית הנשיא השישי מר חיים הרצוג ז"ל.

במכתבו מציין נשיא המועצת את תרומתה של המנוחה ע"ה בפעולותיה למען הציבור משך שנים רבות שלא ע״מ לקבל פרס, ונושא ברכה לנשיא המדינה יצחק הרצוג שיזכה להמשיך בעוז ובתעצומות לקדש שם שמים בפעולותיו המבורכות לאחדות עם ישראל בנועם שיח באחווה ובשלום כל הימים.

הנשיא הרצוג שקיבל את איגרת הניחומים בהתרגשות מיוחדת ביקש למסור את תודתו והוקרתו לראש הישיבה על טרחתו ועל דברי החיזוק והעידוד שדבריו נסכו בו ובמשפחתו.

לשון המכתב: איגרת ניחומים לכבוד ידידנו ומכובדנו מר יצחק הרצוג הי"ו נשיא מדינת ישראל".

"שמעתי בצער על פטירתה בשיבה טובה של האם הדגולה מרת אורה ע"ה רעיית הנשיא המנוח מר חיים הרצוג ז"ל אשר פעלה רבות ונצורות למען הציבור משך שנים ארוכות שלא על מנת לקבל פרס בתמימות ובאהבת העם והארץ".

"יהי רצון שפועלה ומעשיה יעמדו בבי"ד של מעלה לזכותה ולזכות צאצאיה ובייחוד לזכות כב' בתפקידו נישא ורם, והנני לברכו שתזכה להמשיך בעוז ותעצומות לקדש את שמו יתברך בפעולותיך המבורכות למען אחדות עם ישראל בנועם שיח באחווה ובשלום כל הימים".

"הנני להשתתף בצערו ובצער המשפחה הי"ו ואשא תפילה כי לא תדעו עוד צער ויגון ובבניין ירושלים תנוחמו בביאת גואל צדק בקרוב במהרה בימינו אכי"ר".

חכם שלום כהן יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד