י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי הביקורת הנוקבת

המסר של סמוטריץ' נגד הרב יוסף: "דברים קשים"

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', אשר נפגש ומשוחח לעיתים קרובות עם הרב דרוקמן, עדכן הערב באופן חריג על שיחה בינו לבין הרב - כמסר גיבוי לאחר הביקורת של הראשל"צ נגדו אמש | בסביבתו של הרב כעסו: "קוראים לו למצוא את הדרך לחזור"

המסר של סמוטריץ' נגד הרב יוסף: "דברים קשים"
הגר"י יוסף/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יממה לאחר המתקפה החריגה של הראשל"צ הגר"י יוסף נגדו, הרב חיים דרוקמן בחר שלא להתייחס עד כה לביקורת על תמיכתו העקרונית ברפורמת הגיור, אך מי שכן העביר מסר נגד הראשון לציון הוא ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

מטעמו של יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', שנפגש לעיתים קרובות עם הרב דרוקמן, עדכנו הערב (ראשון) על פגישה ביניהם לעדכונים ולהתייעצות בנושאי השעה - דבר שקורה באופן שגרתי, שיחות טלפון ופגישות בביתו של הרב, שבישוב מרכז שפירא.

רפורמת הגיור > הראש"ל הגר"י יוסף במתקפה על הרב דרוקמן: "נקים ספר יוחסין" 

פרסום דבר הפגישה בצירוף התמונה נועדה להעביר מסר לרב יוסף. סמוטריץ' מצד אחד לא רוצה לתקוף אותו באופן ישיר על הביקורת שהעביר על מנהיגה הרוחני של מפלגתו, אך מהצד השני רצה כן להעביר מסר תקיף וגיבוי לרבו.

סמוטריץ' אצל הרב דרוקמן.

בסביבתו של הרב דרוקמן כעסו על הביקורת, ומסרו במהלך היום: "הרב החליט לנהוג בכבוד ברבנות הראשית ואילו הרב הראשי מצידו מתייחס בזלזול אל הרב דרוקמן. צר לנו מאוד על דבריו הפוגעים ואנו קוראים לו למצוא את הדרך לחזור בו מהדברים הקשים".

כזכור, הרב יוסף התייחס אתמול במהלך שיעורו השבועי ב'יזדים' לרפורמת הגיור, והעביר ביקורת על הרב דרוקמן בשל תמיכתו העקרונית בחוק, למרות שעמד לצד הרבנות הראשית והשתתף בישיבת מועצת הרבנות הראשית.

הרב יצחק יוסף הרב חיים דרוקמן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד