י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סחיטה ואיומים

"נראה אותך": משפחת הפשע חרירי תשלם דין וחשבון

"נראה אותך בונה על הקרקע": הוגשה הצהרת תובע נגד בכירים ממשפחת פשע חרירי, לאחר חקירה גלויה של היאחב"ל נגד המשפחה בחשד לעבירות חמורות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה מתחום המכרזים בקרקעות

"נראה אותך": משפחת הפשע חרירי תשלם דין וחשבון
הפעילות של משטרת ישראל נגד משפחת חרירי צילום: דוברות המשטרה

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) נגד בכירים ממשפחת פשע חרירי. על פי הודעת משטרת ישראל, במסגרת המאבק נגד משפחות פשע בחברה הערבית, בתאריך 27.12.21 החלה חקירה גלויה של היאחב"ל נגד המשפחה בחשד לעבירות חמורות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה מתחום המכרזים בקרקעות.

כזכור, 9 עצורים ועשרות מעוכבים נחקרו במסגרת הפרשייה, בה עלה חשד כי גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, פנו לכאורה לזוכים במכרזי קרקעות בשנים 2018-2020 באזור טייבה והעבירו להם מסר מאיים על חייהם, בטענה כי הקרקעות שייכות להם ועל הזוכים לבטל את הזכייה או לשלם מאות אלפי שקלים בעבור אותן קרקעות.

במהלך החקירה הצליחו חוקרי היאחב"ל להתחקות אחר העברות הכספים בין הנסחטים לסוחטים ולהגיע אל הזוכים מהחברה הערבית תוך גביית עדויות, מהן עולה כי בשל חשש לחייהם, חלק מהזוכים ביטלו את זכייתם במכרז בעילה של "סכנת חיים" ואף הפסידו עשרות אלפי שקלים על הערבויות ששילמו. חלקם גם נאלצו לשלם "חאווה" (דמי חסות), בהיקף של מאות אלפי שקלים לחשודים, זאת בעקבות פנייה ואיומים של גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, שהתבטאו כלפי הזוכים באמירות מאיימות כמו: "נראה אותך בונה על הקרקע".

כאמור, היום לאחר חקירה מורכבת ומסועפת של היאחב"ל הוגשה בבימ"ש השלום בראשל"צ הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) נגד 4 חשודים, ביניהם בכיר במשפחת חרירי. בימים הקרובים יוגש כ"א ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ארגון פשע גל מעצרים מבצע מעצרים פשיטה משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד