י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בצל המו"מ

לקראת קרב בכנסת; נתניהו יצליח לחמוק או ייאלץ להופיע לנאום?

ברקע עסקת הטיעון המתגבשת בין ראש האופוזיציה נתניהו לפרקליטות, בכנסת נערכים לדיון 40 חתימות בו יהיה עליו להופיע ולנאום אחרי רה"מ בנט, כשההערכה היא כי לא מן הנמנע שתהיה התייחסות למאבקו המשפטי | בינתיים, בליכוד מנסים בכל דרך למנוע את המבוכה המסתמנת

לקראת קרב בכנסת; נתניהו יצליח לחמוק או ייאלץ להופיע לנאום?
נתניהו בכנסת, ארכיון צילום: ארי קלמן

בצל הדיונים בין ראש האופוזיציה נתניהו לפרקליטות על עסקת טיעון שכוללת פרישת נתניהו מהחיים הפוליטיים, סדר יומה של הכנסת צפוי להפוך לסוער במהלכו יתייחסו לראשונה בנט ונתניהו לנושאים שיטלטלו את המערכת הפוליטית ביום שאחרי.

בשיא היום, נקבע דיון 40 חתימות בו ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו חייבים להשתתף ולנאום זה לאחר זה, ההערכה היא כי נושא הסדר הטיעון יעלה לפחות על ידי ראש הממשלה בנט.

מאז שעות הבוקר מנסים בליכוד לבטל את הדיון כדי למנוע את השתתפות ראש האופוזיציה ולאלץ אותו להתייחס לנושא הסדר הטיעון, אחרי שהוא שומר על שתיקה בנושא מאז פרסום שיחות המו"מ שמנהלים פרקליטיו.

בשעות הקרובות ינסו באופוזיציה לבטל את הדיון, אך לכאורה הדרך היחידה לעשות זאת היא למשוך את כל 40 חתימות חברי הכנסת שדרשו את הדיון, ומשמעותו הישירה היא ביטול הדיון לגמרי.

ההערכה היא כי לבסוף הדיון יתבטל ובכך נתניהו יחמוק יום נוסף מהופעה פומבית, זאת כאשר גם ישיבת הסיעה השבועית עם חברי הליכוד בוטלה זה השבוע השלישי.

ביבי נתניהו עסקת טיעון נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד