י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תושבי שפרעם ושכם

הותר לפרסום: חוליית סוחרי הנשק שקידמה טרור

נגד 4 נאשמים הוגשו כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים, בחשד לעבירות של נשק וסחר בנשקים, במטרה לקדם פעילות של ארגון טרור או לבצע מעשה טרור. הנשקים נקנו מתושב השטחים, בן 32, שגר בכפר קליל ליד שכם והם סחרו בנשקים בארץ

הותר לפרסום: חוליית סוחרי הנשק שקידמה טרור
סיכול פעילות סוחרי הנשק משפרעם צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: נגד 4 נאשמים הוגשו היום (שני) כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים, בחשד לעבירות של נשק וסחר בנשקים. הוגש כתב אישום נוסף גם הוא בעבירות נשק כנגד תושב שכם. 

על פי הודעת המשטרה, משטרת המחוז הצפוני ושירות הביטחון הכללי ניהלו חקירה משותפת שנמשכה כחודש ימים, ושהובילה להגשת כתבי האישום באמצעות פרקליטות מחוז חיפה, וכתב אישום נוסף באמצעות התביעה הצבאית.

במהלך חקירה שהחלה כסמויה, עלה כי ארבעת הנאשמים, תושבי שפרעם בגילאי 27 עד 39, חשודים במעורבות בעבירות בנשק במטרה לקדם פעילות של ארגון טרור או לבצע מעשה טרור. מהחקירה עלה גם כי החשודים מעורבים בעבירות נשק, לרבות רכישת והחזקת אמצעי לחימה, סחר באמצעי לחימה וירי מנשק חם. עוד עלה מהחקירה כי הנשקים נקנו מתושב השטחים, בן 32, שגר בכפר קליל ליד שכם והם סחרו בנשקים בארץ.

הנאשמים נעצרו בהתאם להתפתחויות בחקירה כאשר הראשון מביניהם תושב שפרעם, בן 28, נעצר בתחילת חודש דצמבר האחרון.

במסגרת החקירה שניים מהנאשמים, תושבי שפרעם, הסגירו 2 רובי סער מסוג M-16 ואקדח מסוג זיגזאור ובסיום עבודת החוקרים של שירות הביטחון ומשטרת ישראל נאספו די ראיות שהובילו להגשת כתב אישום נגד כל הנאשמים בעבירות שונות בנשקים באמצעות פרקליטות מחוז חיפה והתביעה הצבאית.

שפרעם שכם סוחרי נשק טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד