ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יוזמה מבורכת

בנק לאומי מגייס נשים חרדיות בתוכנית הכשרה ייעודית למשרות טכנולוגיות מתקדמות

בנק לאומי משיק פרויקט מיוחד שיכלול גיוס משמעותי של למעלה ממאה נשים חרדיות שיעברו הכשרה מקצועית מקיפה

בנק לאומי מגייס נשים חרדיות בתוכנית הכשרה ייעודית למשרות טכנולוגיות מתקדמות
בנק לאומי צילום: יח"צ

בנק לאומי משיק פרויקט מיוחד להכשרה וגיוס נשים חרדיות למגוון תפקידי טכנולוגיה מתקדמים. מדובר על גיוס משמעותי של למעלה ממאה נשים חרדיות שיעברו הכשרה מקצועית מקיפה, בסיומה יקלטו כעובדות הבנק וישתלבו במגוון תפקידים טכנולוגיים מתקדמים בתנאים מעולים ועם אופק תעסוקתי מבטיח לטווח הארוך בבנק המוביל בישראל.

זאת בהמשך להשתלבות המוצלחת של עשרות עובדות הייטק חרדיות במגוון תפקידים בלאומי בשנים האחרונות, כולל במשרות ניהוליות בכירות בתחומי הטכנולוגיה והדיגיטל.

איה אמיר, ראש אגף משאבי אנוש בלאומי טכנולוגיות מציינת את יתרונות הגיוון התעסוקתי לצד איכות ההון האנושי החרדי כסיבות מרכזיות שהובילו להחלטה על הרחבת הגיוס של נשים חרדיות לשורות הבנק. "בשורה של מחקרים ברחבי העולם הוכח שגיוון תעסוקתי תורם ליצירתיות, לפריון ולמיקוד עסקי וארגוני. בהתאם לכך אנחנו מגייסים באופן קבוע עובדים מכל המגזרים בישראל, וכך גם מהמגזר החרדי. בנוסף לכך, הנשים החרדיות שהשתלבו בשנים האחרונות בבנק  זוכות להערכה רבה ולשביעות רצון הדדית, וזה בהחלט מעודד אותנו להרחיב את השורות ולגייס אלינו למעלה ממאה עובדות חדשות מהמגזר החרדי".

לדברי אמיר, בבנק לאומי עבדו מאז ומעולם לא מעט בנקאים חרדים, בין יתר המגזרים המועסקים בלאומי, אם זה במטה הבנק, בסניפים ובייעוץ השקעות. "כבנק מוביל בישראל אנחנו מהווים מיקרו קוסמוס של החברה בישראל גם בתמהיל העובדים. בהתאם להתפתחויות בזירה הטכנולוגית אנחנו נדרשים כמובן לגייס כל הזמן עובדים מתאימים למשרות בתחום, והדבר מביא אותנו לחפש ולאתר כישרונות פוטנציאליים גם בקרב נשים חרדיות" .

זאב אלרועי, ראש מערך פיתוח של לאומי טכנולוגיות מדגיש את התוצאות המעולות שהשיגו העובדות החרדיות שכבר מועסקות בלאומי. "כל מעסיק מודד את איכות העובדים לפי התוצאות שהם משיגים, וודאי גוף בנקאי מקצועי מוביל כמו לאומי. כמנהל האחראי על התחום הטכנולוגי בבנק אני יכול לומר שהעובדות החרדיות אצלנו מפגינות מסירות רבה ודבקות במטרה, לצד יכולות גבוהות ורצון ללמוד ולהתקדם. מדובר בעובדות איכותיות מאוד המביאות תוצאות מעולות, ולכן אך טבעי שנרצה לשכפל את ההצלחה".

אחת העובדות החרדיות הבכירות בלאומי היא הגב' ציפי חן, שהתקבלה לעבודה בלאומי כבר בשנת 2004, ומאז קודמה שוב ושוב. כיום חן נמצאת בתפקיד ניהולי בכיר בלאומי טכנולוגיית, ומרוצה מאוד הן מהמשרה והן מהיחס אליה במקום העבודה. "לאורך כל הדרך היחס אליי היה מכבד וענייני לחלוטין. בלאומי מדדו אותי לפי תוצאות והישגים בלבד, וב"ה התקדמתי לתפקיד בכיר בבנק. כאימא גם חשוב לי לציין שתמיד הקפדתי על איזון נכון בין העבודה לבית, והבנק תמיד העניק לי את האפשרות הזאת, כולל חופשות בחול המועד וכדומה".

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד