י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת הכרעה

קמפיין גיוס ההמונים: התייחסות ראשונה של נתניהו

אלפי תומכי נתניהו נרתמו כשאיש התקשורת ינון מגל, מהתומכים הבולטים של נתניהו, הודיע על קמפיין לגיוס המונים בסך 5 מיליון ש"ח במטרה לממן את משפטו של נתניהו. הקמפיין הצליח לגרוף 2.5 מיליון ש"ח תוך פחות מ-24 שעות. כעת מתייחס נתניהו לראשונה לקמפיין ומודה לתומכיו

קמפיין גיוס ההמונים: התייחסות ראשונה של נתניהו
ביבי נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לאחר שגזר על עצמו שתיקה ביממה האחרונה בנושא, התייחס היום (שני) לראשונה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לקמפיין גיוס ההמונים שנפתח אתמול עבורו. נתניהו כותב "חום הלב שלכם ריגש אותי".

בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה."

כאמור, איש התקשורת ינון מגל, שנמנה על תומכיו הבולטים של נתניהו, הודיע כי יפתח קמפיין לגיוס המונים במטרה לממן את משפטו של נתניהו, תחת הכותרת "נתניהו, לעולם לא תצעד לבד!" וזאת על רקע המשא ומתן בין נתניהו לפרקליטות על הסדר טיעון, כשהיעד הסופי הוא גיוס של 5 מיליון ש"ח.

הקמפיין הצליח מעל המשוער, כשתוך פחות מ- 24 שעות גויסו כ-2.5 מיליון שקלים - חמישים אחוזים מהיעד הסופי.

הקמפיין עורר סערה רבה, ואף הביא גל תגובות במערכת הפוליטית. כמו כן, הוגשה התראה נגד העמותה שאוספת את הכסף עבור מימון הגנתו המשפטית של נתניהו כשעו"ד שחר בן מאיר ששיגר מכתב התראה שבו דרש מעמותת "מוסרי" לחדול מכל שיתוף פעולה עם קמפיין מימון ההמונים להוצאות המשפט של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתואנה שהדבר גובל בפלילים.

נתניהו ינון מגל גיוס המונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד