י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אנחנו עושים דברים גדולים"

השר הורוביץ: "עם נתניהו לא עושים עסקאות"

שר הבריאות ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ התייחס היום בישיבת סיעתו לעסקת הטיעון הנרקמת בין נתניהו לפרקליטות ועקץ: "המילים 'עסקה' 'ונתניהו' לא הולכות יחד" | הורוביץ טען כי יום אחרי העסקה נתניהו יטען כי הכול תפור וייצא לקמפיין - להסרת הקלון וחזרה להגה השלטון | "עבור נתניהו זו עסקת המאה, עבור שלטון החוק זו עסקה גרועה מאוד", טען שר הבריאות 

השר הורוביץ: "עם נתניהו לא עושים עסקאות"
השר ניצן הורביץ צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

עסקת הטיעון הנרקמת בין נתניהו לפרקליטות ממשיכה להוביל את השיח הפוליטי. היום (שני) התייחס שר הבריאות ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ לעסקה במהלך ישיבת סיעתו, ועקץ: "המילים 'עסקה' 'ונתניהו' לא הולכות יחד". 

הורוביץ טען כי "אסור לשכוח מה היה פה בסך הכול עד לפני חצי שנה, עד לפני שממשלת השינוי הצילה את הדמוקרטיה הישראלית", והאשים כי "לא היה אדם שסיכן את שלטון החוק הישראלי יותר מנתניהו".

והסביר: "נתניהו השתמש בכיסא ראש הממשלה לנסות להיחלץ ממשפט - להלך אימים על פרקליטים ושופטים, חוקרים ועיתונאים. נתניהו השתמש בכיסאו בצורה מושחתת ומסוכנת כדי להרוס את אמון הציבור ביסודות הדמוקרטיה ממניע אישי", לדבריו של הורוביץ, אדם כזה לא זכאי לעסקאות והקלות. "מול גדול המשחיתים חייבים למצות את הדין. זה האינטרס הציבורי". 

"נתניהו טען שוב ושוב שתפרו לו תיקים, שלא היה כלום, שהכול רדיפה פוליטית. שכולם מושחתים חוץ ממנו. אז מסתבר שהיה, והיה הרבה, ועכשיו הוא רוצה עסקה. איזה מסר זה מעביר לנבחרי ציבור? קח שוחד, ואז תאיים על המערכת ותאיים על יציבותה כדי לסחוט עסקה?", תהה יו"ר מרצ. 

"המילים "עסקה" ו"נתניהו" לא הולכות באותו משפט. כדאי לתפוס שיחה עם שותפיו הפוליטיים של נתניהו בעבר, וכל מי שניסה לעשות איתו עסקאות. אמון זה לא הצד החזק של נתניהו", עקץ שר הבריאות.

"עם נתניהו לא עושים עסקאות. אצלו הכול טריקים ושטיקים. יום אחרי העסקה הוא ישתמש בה להמשיך להכפיש את מערכת המשפט לטעון שהכול תפור ולצאת לקמפיין ארסי להסרת הקלון וחזרה להגה השלטון. עבור נתניהו זו עסקת המאה, עבור שלטון החוק זו עסקה גרועה מאוד", דברי ניצן הורוביץ. 

באשר ליציבות הממשלה אם תתבצע עסקה שכזו, סיפר שר הבריאות כי הוא שומע את כל "הספקולציות שמסתובבות שזה יערער את יציבות הממשלה", והציע "לא לקפוץ לתחזיות ולמסקנות. וגם לא למהר לתפור חליפות ולחלק תפקידים". 

"הממשלה הזו עובדת היטב", קבע הורוביץ, "ימין ושמאל, ערבים ויהודים, אנחנו עושים דברים גדולים וחשובים בשביל החברה הישראלית כולה. הממשלה הזו עובדת בשיתוף פעולה גדול יותר מכל הממשלות בשנים האחרונות"

"הפסקנו את ההסתה והשינוי שיצאו מהממשלה הקודמת והרעילו את החברה הישראלית. הפסקנו את שיח הבוגדים והאויבים. הפסקנו את ההסתה הפרועה נגד חצי עם – נגד שמאלנים, נגד ערבים. נגד מערכת המשפט, נגד התקשורת". וסיים את דבריו בכך שהממשלה הזו "חשובה והיא תאריך ימים". 

ניצן הורוביץ מרצ ישיבת סיעה נתניהו פרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד