כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בזכות ההתאמצות לצדקה"

המכתב של הגרי"ג אדלשטיין שמסעיר את העולם היהודי

באורח חריג יוצא רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א במכתב נדיר שם הוא גוזר ברכה והצלחה מיוחדת ברוחניות וגשמיות לכל אותם אלה שיירתמו למען יתומי חודש שבט שאין להם מאומה, שפשוט אין להם כיצד להינשא

המכתב של הגרי"ג אדלשטיין שמסעיר את העולם היהודי
מכתב הגר"ג אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

שישים ושישה חתנים וכלות יתומים עתידים להינשא במהלך החודש הנוכחי, חודש שבט, זה אולי נראה כמציאות עגומה, כמקרים קשים בהם כאלה שנפרדו מאביהם או אמם נאלצים לגשת אל חופתם לבד. אך האמת שזה הרבה יותר מורכב מזה. מדובר בחתנים וכלות שפשוט אין להם מאומה, אין להם מושג כיצד לגשת ליום שאמור להיות היום השמח בחייהם, אין להם מושג כיצד לגייס את הסכום הנדרש להוצאות הנישואין, ובעיקר: עתים לוט בערפל. פשוט כך.

לחצו כאן כדי לזכות בברכת ראש הישיבה>>>


קול זעקתם של היתומים הללו הגיעה לשולחנם של ראשי 'קופת העיר' אשר בבהילות עלו למעונו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ושם שטחו בפניו את מצוקתם הקשה והנוראית של אותם חתנים וכלות שמלבד זה שהם איבדו את הוריהם ל"ע הם נאלצים כעת להתמודד עם כל הוצאות הנישואין ממש לבד. נורא ואיום.

בביקור מיוחד של 'קופת העיר' במעונו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א לדיון חירום על מצבם של 66 היתומים המתחתנים בחודש שבט, ואין להם כל, כתב רבינו מרן ראש הישיבה שליט"א מכתב ברכה נדיר ומפורש, בו הוא קורא לבוא לעזרת 'קופת העיר' במלאכת הצלת היתומים, ומברך בברכות מפעימות את השותפים למצווה עצומה זו.

במכתב קדשו כתב רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א: "בס"ד, טבת תשפ"ב, לכל התורמים ל"קופת העיר", סך 660 ש"ח עבור 66 היתומים הנישאים בחודש שבט תשפ"ב, יזכו לס"ד במידה כנגד מידה שהקב"ה ישלח להם בזכות ההתאמצות לצדקה, ברכה והצלחה מיוחדת בכל ענייניהם, גם ברוחניות וגם בגשמיות, מתוך הרחבת הדעת, וסייעתא דשמיא בכל ענייניהם".

אתם מבינים את המשמעות הכבירה של המכתב הזה? מרן ראש הישיבה גוזר בצורה שאין דומה לה כי התורמים יזכו בגזירה של מידה כנגד מידה לברכה והצלחה מיוחדת גם ברוחניות וגם בגשמיות? אתם מבינים מה זה אומר? זו גזירה היסטורית לכל דבר ועניין. תתרמו ותראו איך במהירות הבזק אתם נוחלים הצלחה, גם ברוחניות וגם בגשמיות. פתאום מצב הפרנסה ישתפר, העסקים יכניסו רווחים גדולים יותר ובכל דבר שתפנו תראו רק הצלחות.

מכתב כזה עוד לא היה מעולם, אך מצוקתם הקשה של יתומי חודש שבט שפשוט אין להם כלום גרמה לרבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לצאת מהרגלו לשרבט עלי גיליון את השורות הדרמטיות הללו. כעת, זה ההזדמנות שלנו, כעת זה הרגע שלנו לעשות את הצעד הפשוט הזה ובתמורה לזכות לברכה והצלחה מיוחדת. עשו זאת כעת בטרם תפספסו את הגזירה הנדירה. תרמו כעת ליתומים שאין להם מאומה.

לחצו כאן כדי לזכות בברכת ראש הישיבה>>>

קופת העיר הגר"ג אדלשטין יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד