י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עימות בין אנשי הימין

הח"כ תקף את הפרשן: "רוצה להקים מפלגה"

הפרשן יעקב ברדוגו התעמת הבוקר עם חבר הכנסת צחי הנגבי מ'הליכוד': "ארבע מערכות בחירות לקחתם אותנו לטרללת הזו" | הנגבי תקף: "אתה רוצה להקים מפלגה חדשה על חורבות הליכוד"

הח"כ תקף את הפרשן: "רוצה להקים מפלגה"
צחי הנגבי/יעקב ברדוגו צילום: הלל מאיר/יונתן זינדל, פלאש 90

יעקב ברדוגו, פרשן פוליטי שמזוהה כתומך נתניהו, התעמת הבוקר (שני) עם חבר הכנסת צחי הנגבי, ממפלגת 'הליכוד', ברקע כוונתו של בנימין נתניהו לחתום על עסקת טיעון.

השניים שוחחו ברדיו 'גלי ישראל', וברדוגו החל להטיח: "ארבע מערכות בחירות לקחתם אותנו לטרללת הזו". הנגבי שאל: "מה זה ‏'לקחתם'? אתה הצבעת לנו?", והפרשן השיב בשאלה: "מדוע זה משנה".

"שאלת שאלה, אמרת 'לקחתם', אז אני שואל אם הצבעת לנו, לא פנינו לתשעה מיליון אזרחי ישראל, פנינו לאלו שהצביעו לליכוד ולאנשים האלה אני מחובר והם רוצים שנתניהו ישאר", השיב הנגבי.

ברדוגו אמר: "70 מנדטים הצביעו לנתניהו, עם כל הכבוד ‏אליכם יש פה מעשה לאומי", ולאחר שהנגבי תהה מה הוא מציע שישעו ברדוגו עקץ: "לך יש עבר די קרוב עם אהרון ברק, לכן בעניין הזה אני חושב שיש לך נגיעה, תספר לנו על הקשר שלך עם אהרון ברק".

הנגבי השיב: "הצביעו לליכוד מיליון ורבע איש, אני רואה את הקמפיין שאתה עושה על הליכוד שלכאורה הולך להיחרב, יש לי חדשות ‏עבורך, הליכוד היה לפניך ויהיה אחריך", ברדוגו תקף: "יכול להיות שאתה חלק מהעניין הזה?", הנגבי אמר: "עכשיו אתה רוצה להקים מפלגה חדשה על חורבות הליכוד" ונענה על ידי ברדוגו: "התחלת לספר בדיחות?".

צחי הנגבי יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד