י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המחוקקים מחאו כפיים

הסמארטפונים במשפחה: הרב הפתיע את הפוליטיקאים עם תובנות מהרבי

שליח חב"ד בניו ג'רזי, הרב מרדכי קנלסקי, הוזמן לטקס ההשבעה בבית המחוקקים בניו ג'רזי. הרב מסר נאום עם תובנות מהרבי מליובאוויטש זצ"ל, כשבסיומו הקהל מחא כפיים

הסמארטפונים במשפחה: הרב הפתיע את הפוליטיקאים עם תובנות מהרבי
הרב מרדכי קנלסקי נואם בפני המחוקקים צילום: באדיבות המצלם

שליח חב"ד בניו ג'רזי, הרב מרדכי קנלסקי, הופתע לקבל שיחת טלפון מדובר בית המחוקקים בניו ג'רזי, בה הוזמן להיות הרב שמברך את המחוקקים במהלך טקס ההשבעה של 80 הנבחרים.

הטקס התקיים כחודשיים לאחר שנערכו בחירות לבית המחוקקים בניו ג'רזי. הפעם, בעקבות כך שהמעמד היה ה-220 במספר, ובעקבות התפשטות זן האומיקרון - המארגנים דאגו למקום גדול יותר, כך שכל בני המשפחה יוכלו גם הם להגיע.

לאחר טקס ההשבעה, הרב קנסלקי נקרא אל דוכן הנואמים ונשא דברים. בין היתר ציין כי הרבי מליובאוויטש זצ"ל אמר שבבית מחוקקים צריכים ללכת לפי ז' מצוות בני נוח ולפי זה הכל צריך לעמוד.

הרב מרדכי קנלסקי נואם בפני המחוקקים.

כמו כן, הרב העניק לבית מחוקקים קופת צדקה ואמר כי הרבי מליובאוויטש הורה לכמה חסידים, שהוזמנו למסור נאומים במקומות שונים, להכניס שטר של דולר לקופה, שעליו כתוב: "אלוקים הוא הבעל הבית...".

הרב המליץ גם כי כל אחד ימצא זמן בערב או באמצע שבוע, לתת 5/10 דקות, שבהן בני המשפחה יושבים ביחד לשוחח בלי טלפונים ומכשירים אחרים. לדבריו, "זהו דבר שצריכים להשפיע על כולם, ואם בבית המחוקקים יקיימו זאת, ממילא זה ישפיע על כל המדינה".

לאחר הנאום, שנמשך כ-5 דקות, הקהל מחא כפיים בהתלהבות.

הרבי מלובביץ' סמארטפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד