י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שנה לאחר מעצרו

נבלני אינו מתחרט על שחזר לרוסיה: אל תפחדו

לפני שחזר לרוסיה, שהה המבקר החריף של הקרמלין חודשים בגרמניה, שם החלים מהרעלה שבוצעה על ידי סוכנים רוסיים. "אל תפחדו", הוא אמר לאזרחי רוסיה, "זאת המדינה שלנו ואין לנו אחרת", הוסיף

נבלני אינו מתחרט על שחזר לרוסיה: אל תפחדו
מתוך האינסטגרם שלו צילום: אלכסיי נבלני

אלכסיי נבלני, המתנגד החריף ביותר לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר, כי אינו מתחרט על שחזר לרוסיה, שם נעצר לפני שנה, והפציר בבני ארצו "לא לפחד".

"עשיתי את זה ואני לא מתחרט על זה לשנייה", כתב פעיל המדיה החברתית על מאבקו נגד הקרמלין וחזרתו לרוסיה, שם מצא את עצמו במעצר, לאחר חודשים של הבראה בגרמניה.

מעצרו היה המשך ישיר של דיכוי נגד האופוזיציה, העיתונות והחברה האזרחית, וכל מי שנחשב ביקורתי כלפי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. נבלני, שבעבר היה פעיל מאוד בהפגנות וברשתות חברתיות, מתבטא כיום רק באמצעות הודעות כתובות שפורסמו ברשת על ידי עורכי דינו.

"אחרי שנה בכלא, אני אומר לכם את מה שכבר אמרתי בבית המשפט, אל תפחדו, זאת המדינה שלנו ואין לנו אחרת", הוסיף. מנהיג האופוזיציה הרוסי היה קורבן להרעלה באוגוסט 2020, שבה האשים את הקרמלין. הוא נעצר ברגע שחזר לרוסיה ב-17 בינואר 2021, לאחר חודשים של אשפוז והבראה בגרמניה, והוא מרצה עונש מאסר בגין מספר סעיפים שתפרו לו הרשויות הרוסיות.

אלכסיי נבלני רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד