כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ירה בחברי 'השומרים' • העונש: עד 100 שנות מאסר

תושב פנסילבניה שוטט בנסיבות מחשידות בשכונת בורו-פארק • כאשר חברי 'השומרים' הגיעו לתהות על קנקנו - ירה לעברם • משפטו נפתח היום בניו-יורק

דיוויד פלורס. צילום: דיילי ניוז
דיוויד פלורס. צילום: דיילי ניוז

דיוויד פלורס, בן 36, תושב מדינת פנסילבניה, עומד בפני עונש של עד 100 שנות מאסר, אם יורשע בניסיון לרצח של ארבעה חברי ארגון 'השומרים' בשכונת בורו-פארק שבברוקלין.

הירי אירע במהלך חודש ספטמבר ב-2010. תושבים חרדים בשכונה התלוננו אצל אנשי ארגון 'השומרים', כי פלורס נוהג להגיע לשכונה ברכבו, חונה ועוקב אחרי קטינים.

חברי הארגון החליטו ללכוד אותו 'על חם'. במקום התפתחה מהומה בין הצדדים, ובשלב מסוים שלף פלורס את נשקו וירה לכיוונם, הארבעה נפצעו ברמות פציעה שונות, בהמשך ירה בזרועו והמשטרה הופיעה ועצרה אותו. הוא דימם וטען כי הותקף.

האיש הינו בעל עבר פלילי וריצה כבר עונש מאסר בגין ניסיון רצח והועמד ביום ב' למשפט.

"לא הייתה להם אפשרות לחכות שהמשטרה תגיע", הסביר השבוע התובע. "היה לו נשק טעון. הוא היה יכול לעשות כל דבר כדי להימנע ממעצר פומבי, שיגרום לו למבוכה גדולה בתקשורת המקומית".

עורך דינו של פלרוס טען, כי הוא ביצע את הירי רק לאחר שחברי הארגון "הקיפו את מכוניתו, חבטו על החלונות, גררו אותו לרחוב אחר והכו אותו באכזריות". עורך הדין הוסיף: "עד לירי לא התבצעה אף שיחה למשטרה".

עם זאת לא הסביר כיצד נשא אקדח ללא רישיון ומדוע.

במידה ופלרוס יורשע בבית המשפט, הוא צפוי לעונש של עד 100 שנות מאסר.
דיוויד פלורס השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד