י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הברברים לא יפחידו אותנו"

מאות נכנסו לקבר יוסף; ברש"פ נתלו כרוזי הסתה

מאות התפללו הלילה בקבר יוסף לרגל חג ט"ו בשבט - כרוזי הסתה הופצו בשכם כנגד ראש מועצת שומרון יוסי דגן ומח"ט שומרון רועי צוויג | יוסי דגן: "קבר יוסף שלנו - עם ישראל ינצח את הברברים"

מאות נכנסו לקבר יוסף; ברש"פ נתלו כרוזי הסתה
כניסה לקבר יוסף בליל ט''ו בשבט צילום: מנהלת קבר יוסף

כניסה מיוחדת התקיימה הלילה לקבר יוסף בשכם, כאשר למעלה מ-1,300 מתפללים פקדו את מתחם הקבר לכבוד חג האילנות, ט"ו בשבט.

לקראת הכניסה, הופצו כרוזי הסתה בשכם וברשות הפלסטינית כנגד ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וכנגד מח"ט שומרון אל"מ רועי צוייג, המאשימים אותם בהובלה של "פריצה של מתנחלים לשכם בכוחות גדולים".

בכרוזים פורסמה תמונה של יוסי דגן ואל"מ רועי צוויג מהכניסה לקבר יוסף בקיץ האחרון, ובין השאר נכתב בהם: "פריצה של מתנחלים לשכם בכוחות גדולים, כנופיות מתנחלים מתכוננים להסתער על שכם בכוחות גדולים. פלישה זו באה לאור התגרויות של המתנחלים וניסיונותיהם לתפוס אדמות ואזורים נוספים בגדה המערבית".

גורם במועצה האזורית שומרון אמר אמש בציניות, כי דווקא הפעם יוסי דגן כלל לא השתתף בכניסה, מכיוון שהוא חולה בקורונה ושוהה בבידוד בביתו.

הכרוזים שהופצו

יוסי דגן מסר: "קבר יוסף שלנו לתמיד - עם ישראל ינצח את הברברים. הברברים מה'רשות הפלשתינית' לא יפחידו אותנו. הם הרסו את קבר יוסף פעמיים, ואנחנו בנינו אותו פעמיים ושומרים עליו מחיות האדם, המתנהגים למקומות הקדושים כמו דעאש.

בע"ה בקרוב נשוב לקבר יוסף בצורה מלאה - ישיבת 'עוד יוסף חי' תשוב למקום כבעבר ודגל ישראל ישוב להתנוסס במקום הקדוש הזה. זה שלנו ואין סיבה שלא נשוב לכאן בצורה מלאה".

בין מאות המשתתפים בכניסה הלילה היו גם חברי מועצת העיר צפת, העיתונאית אמילי עמרוסי, רבנים, סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, נתנאל שניר מנהל מינהלת המקומות הקדושים שע"י מועצה אזורית שומרון ואישי ציבור נוספים.

את הכניסה אבטחו כוחות צה"ל ומג"ב, בפיקודו של אל"מ רועי צוויג מח"ט שומרון, סא"ל אליצור טרבלסי קצין הגמ"ר פיקוד מרכז ורס"ן עזריאל פרלמן קצין הגמ"ר שומרון.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה לכוחות הביטחון על אבטחת הכניסות לתפילה בקבר יוסף: "אני מודה לאלוף הפיקוד, למפקד האוגדה, למח"ט שומרון ולכלל כוחות הביטחון על ההתמדה בכניסות לקבר יוסף ולכלל המקומות הקדושים בשומרון ועל העמידה הנחושה מול הפורעים מהרשות הפלסטינית" - הדגיש.

קבר יוסף יוסי דגן טו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד